Nu Online
Momenteel zijn er 99 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat doen voor peter?

  10-2-2010 20:47:12
Mijn dochtertje wordt bruidsmeisje op het huwelijk van haar peter. Nu wil ik haar graag iets speciaals laten doen om haar peter te verrassen (ze is 6 jaar). Ook willen we met de rest van de familie iets doen, maar liefst geen liedje zingen. Heeft iemand een leuk idee?

Mariëlle
18-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1364


Eva
10-7-2010
 Meld misbruik11-2-2010 9:02:40

ze kan misschien de ringen overhandigen aan haar Peter?



Mariëlle
18-7-2009
 Meld misbruik11-2-2010 10:35:07

Hoi Eva. Bedankt voor je berichtje, maar de ringen mag ze al geven en ze mag lezen in de kerk. Ik bedoel meer iets op het avondfeest of bij het eten, iets wat hij absoluut niet verwacht... Groetjes!



patricia
26-7-2008
 Meld misbruik13-2-2010 16:57:46

Hey,

Wat zijn de hobby's van haar peter? Mss in die richting een cadeau kopen die zij dan bv.met een fietsje (met eventueel een kipbakje aan waar cadeau in ligt) kan binnen rijden als de lichten even gedoofd zijn en alleen een spot op haar gericht is als ze binnenkomt . Al dan niet op de muziek van haar favoriete kinderliedje.


Groetjes, Patricia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...