Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuigen vragen

  10-2-2010 12:15:06
Hey ik ben op zoek naar originele tekstjes, gedichtjes, manieren, kadootjes om onze getuigen te vragen.
Ik zou het wel graag een beetje origineel houden...

Alvast bedankt!

Erika
18-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1853


Eva
10-7-2010
 Meld misbruik10-2-2010 12:58:07

Dag Erika,

Wat dacht je van gewoon vragen? Tegenwoordig wil iedereen dit op een speciale manier doen :-)
De reactie van je getuige zal daarom niet minder zijn. Ik heb het hen beide gewoon gevraagd in een gesprek, zo van je weet dat we dan gaan trouwen, maar ik had je er graag een hele dag bijgewild als mijn getuige :-)

Je kan bijvoorbeeld wel een kaartje maken, een foto ofzo of gewoon iets heel persoonlijks maken

Eva



Janick
9-5-2009
 Meld misbruik10-2-2010 16:43:36

Wij zijn met onze getuigen gaan eten en hadden in de keuken gevraagd om in balsamico op de boord van het bord van het voorgerecht hetvolgende te schrijven : Gio, wil jij mijn getuige zijn?
De reactie was hillarisch, echt waar !
Geschroken, amai ! Was volledig van de plank ! Ik zou het zeker terug op dezelfde manier vragen !

Groetjes,

Janick



Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik11-2-2010 9:24:17

Hey, een vacature, erg origineel en grappig! Bij ons was het een succes.
Groetjes.



frida
6-2-2010
 Meld misbruik11-2-2010 10:22:05

Dag, een beer geven met een t-shirt met opschrift " wil jij onze getuigen zijn op datum"

Groetjes Frida



Krista
1-6-2013
 Meld misbruik14-3-2013 17:22:28

Idd, vacature... OF een toiletzakje met mini-deo/tandpasta/kammetje/zakdoekje/... en daar een toffe handleiding bij (bij paniekaanval gelieve deo te gebruiken/strijk die haren nog snel plat/...)
Emergency Kit ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...