Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gepersonaliseerd ringkussentje

  9-2-2010 22:59:02
Hallo allemaal,

Heeft er iemand van jullie een idee waar ik een ringkussentje zou kunnen vinden waarop onze namen en datum geborduurd worden? Hebben jullie hier zelf ervaring mee?

Groetjes,

Sara

Sara
14-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1699


Els
29-5-2010
 Meld misbruik10-2-2010 11:02:01

Hey Sara

op kapaza is er iemand die zelf ringkussens maakt, er staat zelfs een voorbeeld bij met namen geborduurd op.
Ik heb het even opgezocht, dit is de link:
http://www.kapaza.be/Kleding/Dames_Trouwkleding/2294713...

veel plezier met het kiezen!
Els



Filip
19-9-2009
 Meld misbruik11-2-2010 20:06:30

Hallo Sara,

wij hebben ons ringenkussentje laten maken door de ma van mijn vrouw. Zij doet aan kantklossen en heeft onze trouwdatum en de letters van onze voornamen in kant gemaakt. Ze heeft ook een lintje en een kanten boordje gekantklost. Dan hebben we een stukje stof gekocht in een stoffenwinkel van een satijn dat heel veel lijkt op de stof van mijn vrouw haar trouwjurk. Er was geen retouche aan het kleed gebeurd, dus kon de bruidswinkel ons geen stukje meegeven. Dan heeft mijn schoonmoeder van dat alles een heel mooi en persoonlijk ringenkussentje gemaakt.

Misschien ken jij iemand in je buurt die handig is met een naaimachine en aan handwerk of kantwerk doet? Anders kan je misschien een kantclub contacteren die het voor je wil maken? Het materiaal kost heel weinig, maar als ze je de uren die er in kruipen gaan aanrekenen...

Hopelijk heb je hier iets aan...

Sarina en Filip



lizi
21-8-2010
 Meld misbruik11-2-2010 21:07:56

bruidsparadijs in merksem
staat zelfs op hun website
gr
Lizi



Sara
14-5-2010
 Meld misbruik11-2-2010 21:08:40

Bedankt voor de tips! Ik ga het eens uitzoeken...

Groetjes,

Sara


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...