Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help!!!!

  29-11-2005 9:26:10
help.zit met mijn handen in mijn haar.wij trouwen op 12augustus2006;de belangrijkste dingen zijn al geregeld.de feestzaal;de kerk;vervoer;ceremoniemeester;dj zelfs mijn kleed is al besteld.maar nu komt mijn probleem.mjn vriend zegt dat ik het meeste mag beslissen.dus heb ik een probleem want ik weet wat ik ongeveer wil maar weet geen origneel idee.wou iets dat overal in weer kwam.of rond een bepaald thema werken.omdat we alles zelf maken van uitnodigen leek mij dit goed te doen.maar nu heb ik gebrek aan idee!kan er mij iemand helpen????
als iemand iets kan doormailen van ideeën altijd welkom

grtz anja
12/08/06

anja
12-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 779


Lien
26-5-2006
 Meld misbruik29-11-2005 12:19:39

Hallo Anja

Geen paniek, bij mij is het net zo. Mijn vriend (verloofde) zegt ook kies maar, doe maar maar dat maakt wel dat je alleen staat voor alle beslissingen wat ik soms toch niet zo evident vind hoor !

We komen er wel :-)

groetjes

Lien



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik29-11-2005 12:28:31

Ik ken dat volledig. Mijn vriend zegt altijd: das jouw domein, doe maar wat je het beste vindt. Net of hij er zich allemaal niks van aantrekt. Ik moet ook alle beslissingen zo goed als alleen nemen, hoogstens geeft hij zijn mening eens, maar meestal is het voor hem allemaal gelijk. Alleen als het over geld gaat, dan heeft hij duidelijk een mening ;-)

Ik denk dat het bij de meeste koppels zo is hoor!



Els
1-4-2006
 Meld misbruik29-11-2005 16:32:48

Hoe kan je nu trouwen met iemand als je zelfs voor je trouw die beslissingen niet samen kan maken?? ik wil niet negatief klinken, maar wij doen echt alles samen... , ook al zijn we niet creatief, dan nemen we het gewoon 5-6 keer terug op, totdat we allebei tevreden zijn over onze beslissing!



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik29-11-2005 18:04:12

Wij doen ook zoveel mogelijk samen. Zo kan je ook beiden er echt naar toe leven.



Cathy
6-5-2006
 Meld misbruik10-12-2005 13:34:27

Sommigen doen alles met twee, anderen alleen. En wij zijn ook van de tweede soort ;). Zowel mijn vriend als ik hebben daar absoluut niets op tegen dat ik het misboekje ed in elkaar heb gestoken,...
wat betreft ideeën: voor de uitnodigingen hebben wij een foto in zwart wit op dik wit papier gedrukt op de helft van A5 afgedrukt, daarrond hebben we een A4 kalkpapier gevouwen (op dat kalkblad staat de uitnodiging afgedrukt. (Ik persoonlijk vind dat het enorm mooi) Je ziet heel lichtjes de foto door het kalkpapier en het lijken uitnodigingen door een drukker gemaakt...mr niets is minder waar :). Wij werken voornamelijk met foto's (misboekje ed ook).



De bruycker
12-8-2006
 Meld misbruik2-1-2006 20:36:44

hoi,

wou gewoon eventjes met je delen dat ik ook trouw op 12 augustus 2006!!
veel succes met de verdere voorbereidingen.
Ik ga deze maand mijn trouwjurk passen en voor de rest zitten we wel even ver hoor!! Dus geen paniek!!

groetjes
Inge


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...