Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

rode loper

  9-2-2010 17:14:56
Gezien de rode loper van onze kerk ongelooflijk kapot lijkt te zijn, zijn we nu zelf op zoek naar een exemplaar. Onze ceremoniemeester verhuurt die niet en de mensen van het vervoer kunnen enkel van aan de auto tot aan het kerkportaal voorzien (?). Is dit de gewoonte? Ik probeer me trouwmissen voor de geest te halen maar ik weet het niet meer goed. Als er mensen zijn die nog tips voor verhuur of evt. verkoop hebben, graag! Rodelopers.be ken ik al, maar wordt voor ons ongelooflijk duur gezien de lengte van de kerk en de transportkosten.
Groetjes,
Alexandra

Alexandra
1-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1476


Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik9-2-2010 18:23:56

heykes

van welke kanten ben je ??



liese
4-9-2010
 Meld misbruik9-2-2010 23:26:34

Ik zou eens gaan kijken bij CarpetRight mss ?



Femke
26-2-2011
 Meld misbruik10-2-2010 11:17:50

Ik heb ooit eens een rode loper gekocht bij Quantum (was voor het Galabal van de eindejaars, wel al jaren geleden). Naar wat ik me herinner, was dat niet zo duur.



kristien
25-6-2010
 Meld misbruik10-2-2010 11:40:29

Ik weet niet vanwaar je bent, maar ik denk dat je in Antwerpen wel voor een prijsje zo'n dingen kan vinden in Marokkaanse/Turkse winkels, bv in de Brederodestraat, of op de Bredabaan heb ik ook al gehoord... En idd gewoon eens tapijtenwinkels anders!



joke
1-8-2009
 Meld misbruik10-2-2010 13:09:32

e-bay?
lag leve google?
ik heb al rode lopers te koop aangeboden gezien een tijdje geleden op deze site.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...