Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Planning dag

  9-2-2010 16:25:38
Vraagje, wij trouwen voor de kerk om 15.00 uur waardoor onze eerste receptie pas om 17.00 uur kan aanvangen (verplaatsing te rekenen). In principe duurt een receptie 2 uur, dus dwz tem 19.00 uur. Dan een halfuurtje tussen zodat gasten elkaar niet te veel kruisen. Dit zou echter betekenen dat het avondfeest pas kan aanvangen om 19.30 uur wat ik redelijk laat vind. We zouden de eerste receptie ook kunnen afsluiten om 18.30 uur en aanvang avondfeest 19.00 uur), maar 1.30 uur vind ik nogal weinig voor een receptie. Iemand raad?

ellen
18-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 822


Eva
10-7-2010
 Meld misbruik9-2-2010 16:34:24

anderhalf uur lijkt me niet te kort hoor voor een receptie
je moet ook rekening houden dat zelfs als je maar anderhalf uur doet, dat het toch nog een 20-tal minuten duurt tegen dat iedereen zijn drankje op is en weg is
doordaar kan je dan een half uurtje vroeger starten




ellen
4-7-2009
 Meld misbruik9-2-2010 19:29:38

hey,

1.30 u voor receptie is zeker niet weinig. meestal loopt dit toch wat uit.




Leen
25-9-2010
 Meld misbruik9-2-2010 22:23:45

Hallo

Wij trouwen om half 3 voor de kerk en om 16u30 begint de "algemene" receptie, duurt tot 18u en dan om 18u30 begint de receptie voor de mensen die naar het avondfeest ook komen, duurt een uurtje. Ik vond anderhalf uur eerst ook wat kort, maar ik denk dat het sowieso al een half uurtje uitloopt en ik wil ook niet te laat aan het avondfeest beginnen.
Wat doen jullie met de personen die naar de kerk komen en dan naar het avondfeest? De familie die dicht woont, gaat nog even naar huis, maar wat doe je met de rest die van ver komt?

Groetjes

Leen



ellen
18-5-2010
 Meld misbruik11-2-2010 13:09:43

Is inderdaad een goeie vraag. We hebben een klein groepje (15 personen) ongeveer die van ver komen en de rest kan naar huis. Indien deze mensen erachter vragen, gaan we ze ook naar de eerste receptie laten komen. En jullie?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...