Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsjongen

  9-2-2010 5:51:15
Hallo,
Nu ben ik op zoek naar een kinderwandelstok voor mijn zoon.
Mijn dochter laat ik een ringel maken met bloemetjes die ze kan dragen, maar de zoon wil dan ook wat hé!
8 mei trouwen we en tegen dan zijn ze beide drie jaar!
Nu heb ik al vele sites bezocht en vind ik maar geen wandelstokje voor mijn zoon!
Kan iemand me helpen???
Groetjes Joke

Joke
8-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 963


Evie
31-7-2010
 Meld misbruik9-2-2010 8:06:33

Ook ik heb hier naar gezocht, blijkbaar bestond dit vroeger, ook waar de ringen aan kon vast maken, ik heb nog niets gevonden, dus ik volg in spanning mee.
Als ik niet vind dan denk ik dat ik een karretje ga zorgen waar de kaars in ligt dat hij kan voortrekken in de kerk!

Groetjes,
Evie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...