Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suite trouw wet

  8-2-2010 21:00:23
hoi hoi
ben vollop bezig met de voorbereidingen:
nu wij trouwen enkel voor de wet: maar hoe loopt dit als je ook een 'suite' wil: naar binnen & bij buiten komen?
das zo moeilijk hé soms...

11 juni 2010!!

natacha
11-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1039


Nancy
31-7-2010
 Meld misbruik9-2-2010 8:16:04

hey Natacha,

Blijkbaar trouw je nog vroeger als ik..ons huwelijk is op 31/07/2010. Ik trouw ook enkel voor de wet...Ik denk dat je best zelf iemand aanstelt die dat op dat moment regelt voor jou...een vriendin ofzo...die de suite juist laat verlopen bij het naar binnen en buiten gaan... Ik ga dat ook zo doen.

Groetjes Nancy



Anika
25-6-2010
 Meld misbruik10-2-2010 16:06:13

Hey, wij trouwen ook enkel voor de wet. En ik heb er zelf geen idee van wat ik daar allemaal moet verwachten.
Iedereen weet hoe alles in z'n werk gaat bij een huwelijk voor de kerk, maar voor de wet.
Ik wist zelfs niet dat er dan ook een suite is.
Oh help, ik raak nog in de problemen..


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...