Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vanavond zaal bekijken

  8-2-2010 15:02:17
Ondanks ik de zaal ken die we vanavond gaan bezoeken... stress stress stress!!

We hebben zowat alle parochiezalen in de buurt afgebeld en die waren allemaal bezet of te klein. De zaal die we vanavond in Bornem gaan bekijken is een juweeltje voor een dansfeest. Komt op 450euro en drank wordt afgeomen van de brouwer die aan het aanpalend café levert.

Ben benieuwd of er nog extra voorwaarden zijn en of er eigenlijk wel een keuken aan verbonden is...

Ik wil persé frexeinet kunnen schenken ij het binnenkomen omdat dit mijn lievelingsdrankje is. Hopelijk doen ze hier niet moeilijk over. Mijn vriend zegt dit gewoon te verzwijgen maar ik vind dat moeilijk aangezien die mevrouw vlak ernaast dan haar café uitbaat :(

Duimen jullie even mee, want we hebben ondertussen geen andere opties meer :)

x Kitty

kitty
11-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1821


sofie
12-6-2010
 Meld misbruik8-2-2010 17:04:44

veel succes vanavond!!!!!!!!!!!
groetejs sofie



lesley
12-6-2010
 Meld misbruik9-2-2010 7:47:39

hey kitty,

ik ben ook van bornem en geef mijn feest ook in een zaal aanpalend aan een cafe voor dezelfde huurprijs van de zaal. hebben jullie ook mss zaal victory in bornem?
wanneer is jullie huwelijk?

lesley
12/06/2010



kitty
11-9-2010
 Meld misbruik9-2-2010 10:04:07

Yep zaal victory en we hebben geboekt voor 11 september. Die madam zei al dat er veel trouwers waren voor deze zomer. Al 16 weekends gaan dit jaar naar trouwers.

We zijn wel van Willebroek maar kenden de zaal van Ronny Cuyt zijn feestjes.

Jij trouwt in juni?

Met welk concept trouw je in die zaal? Een heuse feest met eten en drinken of een dansfeest?

x Kitty



lesley
12-6-2010
 Meld misbruik9-2-2010 13:42:24

hey,

wel leuk te lezen dat er nog iemand is die die zaal gekozen heeft.
wij hebben in die zaal eerst een receptie, daarna ons avondfeest met koud buffet en dessertenbuffet en achteraf een dansfeest.
Wat is jullie idee?

hebben jullie al een gedacht van hoe je de zaal wil versieren?

lesley



cindy
11-6-2011
 Meld misbruik24-4-2010 8:29:50

hallo ik wil gewoon even laten weten dat ik nu op het forum 2 verschillende prijzen heb gelezen voor dezelfde zaal te huren in victory te bornem , de ene betaalde 200 euro en de andere 450 das wel straf he ,zou ni mogen kunnen vind ik . wij gaan ook eens horen achter de prijs ,ben benieuwd.



cindy
11-6-2011
 Meld misbruik8-6-2010 10:35:24

hallo ,we zijn nu ook gaan horen achter de prijs van zaal victory in bornem en het was 450 euro voor een zaterdag. wou ik toch even laten weten grts.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...