Nu Online
Momenteel zijn er 67 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek Liefde Is ...

  8-2-2010 14:52:49
Hallo allemaal,

Heeft er iemand een idee of er ook gastenboeken bestaan van "Liefde Is..." ? En zo ja, waar zou ik deze kunnen vinden/bestellen?

Alvast bedankt,

Sara

Sara
14-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1333


Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik8-2-2010 15:46:57

Heykes

Ik heb gewoon een gastenboek gehaald en daar het icoontje van liefde is ... in overgetekend. Ik werk namelijk ook met dit thema rond mijn huwelijk. Zelfs mijn uitnodigingen zagen er zo uit. Veel plezier met je zoektocht

Petroeska
16/04/2010



Karen
19-6-2010
 Meld misbruik11-3-2010 23:25:00

Hallo Sara,

Ik wou even meegeven dat wij onze uitnodigingen, misboekjes, menukaarten, gastenboek en bedankkaartjes hebben laten ontwerken en drukken door 'Nathing'.
Ze heeft voor ons een heel persoonlijk gastenboek gemaakt... En je mag al je ideeën meegeven, zij maakt er dan iets van...

Wij zijn super tevreden, kwaliteit aan een betaalbare prijs. Alles gebeurde in samenspraak, we kregen een ontwerp en mochten aanpassingen doorgeven, niets was teveel gevraagd.

www.nathing.webs.com, nathingisimpossible@hotmail.com of 0477 94 69 99....

Groetjes Karen



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...