Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

envelop

  7-2-2010 17:23:19
Hallo, hoe schrijven jullie de volwassen kinderen en partner op de envelop als deze nog thuis wonen? Of geven jullie deze koppels een aparte uitnodiging?
Dank je voor jullie tips
Karin

Karin
22-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1252


nele
17-7-2010
 Meld misbruik8-2-2010 15:19:49

hey,

Wij hebben het zo gedaan als we de familie met kinderen willen uitnodigen zetten we er familie ... op anders was het bv Nele & Johan Van berg - Buylant
Soms kom je inderdaad op je lijst volwassenen met partner tegen die nog thuis wonen en dan zou ik inderdaad evt een extra sturen maar zou dit niet voor iedereen doen die volwassen is een aparte sturen. Indien er een partner bij is en je wilt die mee uitnodigigen een aparte uitnodiging.

Groetjes



Eva
10-7-2010
 Meld misbruik8-2-2010 15:56:59

Dag Karin,

wij doe het als volgt

De heer en mevrouw X (ouders)
De heer X en mevrouw X (volwassen zoon en dochter)

We gebruiken wel telkens ook de voornaam
Je hoeft zeker geen aparte uitnodiging te sturen, een extra lijntje erbij is geen probleem.

groeten
Eva



ellen
4-7-2009
 Meld misbruik9-2-2010 12:19:46

hey,

ik zou als de volwassen kinderen thuis wonen die eventueel wel met ouders om enveloppe vermelden. Indien deze reeds een partner hebben en partner uitgenodigd is, dan zou ik die een aparte uitnodiging geven.
Vind dat beleefder en ook misschien wel een leuk souvenier.
Aangezien wij een speelse uitnodiging gemaakt hebben met foto's van ons twee vinden we die bij veel mensen in de huiskamer terug en dit na 8 maand.

groetjes ellen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...