Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

  7-2-2010 10:05:31
Lieve bruidjes, zijn jullie nog op zoek naar de perfecte trouwringen? Check www.trouwringen18k.be , fantastische service, neemt de tijd voor jullie persoonlijk, goede prijzen, veeeeeel keuze, mooi materiaal!!! zijn de onze vorige week gaan kiezen en bestellen, kei content!!!

an
25-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1438


sofie
12-6-2010
 Meld misbruik7-2-2010 10:44:18

hey An,
waar is die winkel? Want vind het adres nie terug op hun site. Bedankt.
Groetjes Sofie



Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik7-2-2010 11:46:27

He toeval, was gisteren aan het googelen naar juweliers in antwerpen en kwam ook bij hen terecht. Idd veel keuze precies!
Ik ben ook benieuwd naar hun adres, zitten ze in antwerpen zelf of...?

Ik las ook dat ze aan huis komen, hebben jullie dit gedaan? Is wel heel makkelijk maar heb schrik da'k me dan beetje verplicht ga voelen te kopen.
Vallen hun prijzen beetje mee?



an
25-9-2010
 Meld misbruik7-2-2010 12:15:35

Je moet hen bellen en dan krijg je hun adres, is in halle-zoersel (provincie antwerpen). Wij zijn bij hen thuis geweest, wonen zelf in zandhoven. Je hebt ringen in alle prijsklassen... Tja en verplicht om te kopen ben je nooit, maar als je daar u goesting ni ga tussen vinden dan vind je het nergens denk ik!!! Haha,

Groetjes,
An



nele
17-7-2010
 Meld misbruik8-2-2010 15:21:43

Hey Ann,

Ja ik heb daar ook onze ringen gekocht en goedkoper dan bij een andere juwelier en heel vriendelijk.
Bij ons ook zeker een aanrader.
En zoals je zegt als je daar je gading niet ziet dan zal je het nergens vinden ;-)

groetjes

Nele



Evelien
23-10-2010
 Meld misbruik17-3-2010 22:30:43

Hey bruidjes,

De bovenstaande commentaren kan ik enkel beamen!
Vorige vrijdag hadden wij een afspraak om gewoon te gaan kijken en ik moet zeggen onze ringen waren na 2u30 gekozen en besteld.
Mijn verloofde was eerst niet zo voor te vinden en hij wou de juweliers afgaan maar door mijn sterrebeeld (Weegschaal- Wikken en Wegen) liet hij mij toch een afspraak maken en je ziet he het heeft geholpen!
Das nu weer een zorg minder ze!
En ze zijn héél vriendelijk en behulpzaam en kijken echt wel naar je budget.
Mijn vriend ging zelfs zijn trouwring enkel op onze trouwdag dragen (omdat op zijn werk niks van juwelen en/of horloges mag,) maar hij liet al weten dat hij hem dikwijls zal aandoen dus das ook goed meegenomen he! ;-)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...