Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

visagiste gezocht voor 24/07/2010

  6-2-2010 21:54:06
hey,
iemand hier telefoonnummers of e-mailadressen van een visagiste regio leuven?
moeilijk te vinden zene!
grtjs jessie

jessie
24-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1658


Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik6-2-2010 23:06:30

Lang genoeg op kot gezeten, maar nooit een visagiste nodig gehad, sorry!

Moet er zelf ook nog één vinden voor op die dag, maar dan te Antwerpen. 'n Betoverende dag toegewenst met mooi weer! ;)



ann
18-6-2010
 Meld misbruik7-2-2010 14:22:54

Hallo Jessie,

Ik heb Ans Brugmans (noemt transforme of zo haar website) uit Leuven en is een visagiste. Ook is er nog in Leuven Caroline Rigo (le visage) maar is wel duurder maar heel bekend in Limburg blijkbaar. Dan heb je ook nog in Aarschot Nathalia Gaphari (of zoiets van de witte lotus). Veel succes ermee.

Groetjes
Ann



LeBart



katrien

 Meld misbruik8-2-2010 22:30:23

hey,
Ik ben beginnende visagiste. Volg nu een opleiding allround meke-up artist te gent.
Ik doe alle regio's op afspraak.
Voor bruidsmake-up maak ik een eerste afspraak voor een proef te maken. Indien deze je aanstaat kunnen er verdere afspraken gemaakt worden.
De eerste afspraak vraag ik enkel vervoerskosten.
Hopelijk jou hiermee reeds te kunnen helpen.
Mvg ,
Katrien



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik9-2-2010 16:37:48

@Katrien, kan je eens mailtje sturen met je gegevens en prijzen naar trouw@annunaki.nl? Thx!

(Had tel.nr. gekregen van 'n vriendin, Appermont R., en die heet ook Katrien, straks is het dezelfde en val ik weer zonder plan ;) )



Toon

 Meld misbruik9-2-2010 22:23:59

Beste Jessie,

Proficiat met je verloving!

Wij werken al geruime tijd samen met Hair and Make-up artist Valerie Carolus. Zij is een ervaren hair and make-up styliste die aan huis komt.
Neem gerust een kijkje op www.maximuz.be en aarzel zeker niet om ons te contacteren.


Met vriendelijke groeten,

Toon
0495/23 69 21
www.maximuz.be



kathleen

 Meld misbruik23-2-2010 18:37:32

Hoi,

kijk eens op www.divinearts.be

groetjes



HairANDmakeupARTIST

 Meld misbruik15-3-2010 12:44:57

Beste,

Ik ben visagiste/hairstyliste en kan je eventueel verder helpen, graag voor meer info een mailtje naar hani@live.be

Mvg,
Hani



Naomi

 Meld misbruik3-5-2010 22:27:57

Hallo,

Ik ben visagiste en kom uit Limburg. Ik kom ook aan huis en doe als eerste zo'n 6-8 wk voor de grote dag een proefmake-up sessie. Ben je geinteresseerd, stuur me dan een mailtje naar info@naomi-visagie.nl. Mijn website is www.naomi-visagie.nl

Ik hoor het graag.

Gr. Naomi



fara

 Meld misbruik21-5-2010 10:38:58

Dag Jessie,

moest je nog geen visagiste gevonden hebben. ik ken iemand van regio Leuven die heel redelijk is van prijs. Ze heeft geen site maar je kan haar mailen LiesbethPairoux@gmail.com

groetjes!



evi

 Meld misbruik9-9-2010 7:52:37

hoi

een visagiste v Hulshout doet het voor trouwers - ze is redelijk met haar prijzen
info@sdw-stylingandmodeling.be ze komt ook iets verder maar dan vraagt ze onkosten bij ofzoiets..

veel succes hé !



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...