Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurk Torhout

  6-2-2010 14:07:57
Hey bruidjes!
Ik ben volop aan het uitkijken naar een trouwjurk. Ik ben hier en daar eens aan het rondneuzen. Ik zag een mooie jurk bij 'Ceremonie Steven' in Torhout. Een heel eenvoudig wit, met bovenaan links wat pareltjes en fijne schouderbandjes. Ik heb al gezocht op internet maar vind het nergens. Weet iemand van welk merk het is?
Grtjs

laurien
4-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1027


Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik6-2-2010 17:49:56

Heykes

Gewoon es binnengaan en vragen, heb ik toen ook gedaan met mijn jurk. En kijk ,ik het het direct aangedaan en besteld. Zijn heel hulpvaardige mensen en heel vriendelijk. Ik weet niet voor wanneer je kleedje zou zijn maar de eigenares is momenteel zwanger en moet in April bevallen.

Veel plezier
groetjes



ilse
28-8-2010
 Meld misbruik7-2-2010 12:20:45

ey,

idd gewoon een afspraak maken en daar vertellen ze het wel... ze zijn totaal niet opdringerig en zeer vriendelijk! Mijn trouwjurk komt ook van daar ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...