Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotograaf 24/7/2010

  5-2-2010 15:20:08
hey,
weet er iemand een goede fotograaf en bij prijs voor de regio leuven!
de meeste fotograven vragen echt wel veel!
grtjs jessie

jessie
24-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 963


Bjorn

 Meld misbruik5-2-2010 15:27:33

Dag jessie,

T&B Producties bied u een combinatiepakket.
U krijgt zowel een foto- als videograaf (2 personen) voor éénzelfde prijs. Wij doen reportages in gans vlaanderen.

In de prijs zitten volgende zaken:
* Foto- en videograaf 15u aanwezig
* 4 gemonteerde dvd's
* 50 gratis foto's 10x15
* 5 gratis foto's 15x20
* Fotoalbum inclusief 60 foto's
* Dvd met alle genomen foto's (Jpeg, 20 MegaPixels) onbeveiligd zonder watermerken
* Volledige fotoshoot
* Interviews met de gasten (soort van babbelbox)
* 55 km vervoersonkosten

Het voordeel van dit pakket is dat de foto- en videograaf op elkaar afgestemd zijn,
hierdoor lopen ze niet in elkaars weg en krijgt u een fantastisch eindproduct.

Dit pakket krijgt u voor de prijs van 1200€ (alle inbegrepen!!)
dus geen onverwachte kosten achteraf.

Meer informatie nodig?
Björn Norda
T&B Producties
Tel.: 03/830 57 47
Gsm.: 0476/70 69 97
www.tbproducties.be
info@tbproducties.be



marc

 Meld misbruik5-2-2010 15:46:58

hallo jessie en aangenaam,proficiat met jullie aankomend huwelijk ,ik ben fotograaf marec uit werchter en mijn specialiteit is huwelijken ik heb zeer scherpe prijzen voor proffensioneele foto's en albums zie www.fotograafmarec.com inkijkalbum ter beschikking prijzen volgen jouw wensen en budget meer dan 150 tevreden koppels voor meer info 0479/462016 aarzel niet waarom meer betalen als het goedkoper kan hopelijk tot gauw mvg marec



Gitta
9-4-2010
 Meld misbruik5-2-2010 16:26:13

Hoi Jessie

kijk eens op de site van Jef Celen. Als ik me niet vergis is hij van Holsbeek. Hij vraagt €500 denk ik. Kijk maar na op de site www.jefcelen.be
We wilden hem ook graag voor ons huwelijk, maar jammer genoeg was hij die dag bezet.
Veel geluk!



Inneke

 Meld misbruik5-2-2010 20:10:39

Wij hebben gekozen voor Dieter van Neophoto!
http://www.neophoto.be/



stephanie
24-7-2010
 Meld misbruik5-2-2010 20:30:20

Jef Celen zal niet lukken op 24 juli 2010 want dan komt hij al naar ons trouwfeest. Sorry!



iriepics

 Meld misbruik6-2-2010 8:35:45

Beste, u zoekt een betaalbare fotograaf voor een communie/lentefeest, geboorte/zwangerschap, huwelijksfeest of jubileum? Voor alle gelegenheden is Iriepics er voor u.
Contacteer vrijblijvend iriepics@live.be, stel uw vraag en wij geven u zo snel mogelijk antwoord.
Vraag nu ook naar onze speciale valentijnsacties en communie/lentefeest actie en krijg bovendien naast een fotograaf aan huis ook nog een fikse korting!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...