Nu Online
Momenteel zijn er 163 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen Yves Vanschoenwinkel

  5-2-2010 10:48:51
Hallo meisjes! Wij trouwen eind augustus en gaan morgen op zoek naar onze trouwringen. Ik heb hier een tijdje geleden gelezen dat prijzen bij Yves Vanschoenwinkel goed meevallen. Iemand ervaring mee? De ringen van het juwelieratelier in Lier en Wim Meeusen vind ik prachtig ,maar ik denk iets te prijzig??

Isabel
28-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1814


Benedikte
28-8-2010
 Meld misbruik5-2-2010 14:59:46

Heu,
Ik val voor net dezelfde stijl! Wim Meeusen en Yves Vanschoenwinkel hebben prachtige creaties. De prijs ken ik niet maar denk dat die rond de 700€ ligt. Wij trouwen 28/8/2010 en gaan volgende maand eens kijken bij Vanschoenwinkel omdat we Hasselt wonen.
Groetjes,



Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik5-2-2010 15:06:11

Hallo,

Als ik jullie nog een adresje mag aanraden. Ga zeker eens langs bij Diane Pacholski van Wimmertinen (Hasselt). Prijs valt heel goed mee. En echt prachtige ringen!

Groetjes
Annelies



Evie
31-7-2010
 Meld misbruik5-2-2010 16:42:59

Wij zijn ook bij Yvves Vanschoenwinkel geweest. Hij heeft ringen in vele prijsklassen.



Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik5-2-2010 18:58:27

Wij hebben de onze bij Yves gekocht & zijn heel tevreden. Heel veel keuze, een heel sympathieke man, & zijn vrouw trouwens ook. We betalen 1140 euro voor de 2.



Sara
14-5-2010
 Meld misbruik5-2-2010 23:42:30

Yves Vanschoenwinkel is een echte aanrader! Hij neemt alle tijd om jullie rustig naar alle ringen te laten kijken. Toen ik zei dat ik nog een beetje bedenktijd nodig had, vond hij dat gans normaal en ook de tweede keer haalde hij met alle plezier de ringen waartussen ik twijfelde uit. Hij stelt je op je gemak en zet je helemaal niet onder druk. Wij zijn echt tevreden van de service tot nu toe! Voor onze ringen hebben we 1265 euro betaald, wat best goed meeviel vond ik zelf. Veel succes ermee!

Groetjes,

Sara



Isabel
28-8-2010
 Meld misbruik6-2-2010 18:30:39

Hello allemaal!! Het is gelukt! We zijn vandaag naar het winkeltje van Yves geweest en super tevreden!! Heel vriendelijke mensen en inderdaad tijd om alles te bekijken en te passen. Ik twijfel nog wat tussen wit goed en champagnekleur. De ringen worden gemaakt tegen eind juni en dan mogen we opnieuw langs om te beslissen of het wit of geel goud wordt. Héél goeie service dus!!



Evie
31-7-2010
 Meld misbruik6-2-2010 19:03:23

Fijn voor je, is echt een aangename man eh :-)
Geniet er maar van!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...