Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dilemma schoenen

  4-2-2010 10:26:37
Hallo,

Ik zit een beetje met een dilemma:
ik heb al schoenen gekocht bij Van Loock. Mijn mama heeft die betaald, ze waren niet echt goedkoop. Nu heb ik daar al verschillende keren geprobeerd om ze in te lopen, maar ik blijf zere voeten hebben. ik kan niet goed tegen een hakje, deze hebben er dus één. khad gehoopt dat het wel ging meevallen, niet dus!

Nu heb ik in de zomer collectie schoenen gezien. echt mooie en niet zo dure.

Maar ik vind het zo moeilijk. zou ik deze nu durven verkopen en andere kopen? Met de kans dat ik deze niet verkocht krijg,...

Zo stom dat ik niet gewacht heb op de zomercollectie.

groetjes,

véronique

véronique
21-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 652


Eva
10-7-2010
 Meld misbruik4-2-2010 10:35:20

heb je al geprobeerd om ze in te lopen met een nylonkousje aan? Dit maakt het in het begin soms aangenamer.

Maar moest je er echt pijn in blijven hebben zou ik zeker nieuwe kopen.

Eva



T
10-9-2010
 Meld misbruik4-2-2010 11:03:26

ik zou ze zeker eens proberen inlopen met een dikkere kous...een gewone katoenen kous bedoel ik dan, maar toch iets dikker dan nylon.

Mijn schoenen knelden ook een beetje en door ze af en toe te dragen met een dikkere kous zijn ze echt wel comfortabeler gaan zitten! Leer zet zich nog hé.

Als dit niet werkt kan je ze ook nog proberen te laten oprekken bij de schoenmaker. Als echt het hakje het probleem is...héél goed inlopen dan, zodat je echt wel went aan het hakje.

Langs de andere kant...als ze blijven wringen...dan zou ik inderdaad ook nieuwe schoenen kopen. Je moet natuurlijk wel denken dat je er de ganse dag op moet lopen en dat je veel rechtstaat. Het is een hel als je 's middags al niet meer zou kunnen gaan van de zere voeten.

Je moeder zal dat heus wel begrijpen hoor...



Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik4-2-2010 11:16:55

Hallo

Ik ben gewoon om hakken te dragen maar met mijn trouw had ik voor schoenen gekozen met een hak van 9 cm! Echte stiletto's :-) Ik vond ze gewoon af en daarmee dat ik wist dat ik ze moest kopen, anders had ik achteraf alleen maar spijt gehad. Ik heb ze ook heel veel moeten aandoen om eraan te wennen en ze in te lopen. In het begin heb ik ze aangedaan met een nylonkous. Ik deed ze echt regelmatig aan om eraan te wennen. Heb ook even schrik gehad dat ik ze niet gewoon ging worden maar is uiteindelijk toch gelukt! Heb ze op die dag zelfs van 's morgens vroeg tot 's avonds aan gehad! Had dan voor 's avonds nog andere schoenen voorzien. Mss ook een idee voor bij jou? Een reservepaar voorzien voor 's avonds?

Nog veel succes ermee!

Groetjes
Katrien
230 dagen getrouwd!



debby
23-10-2010
 Meld misbruik4-2-2010 11:44:22

Hey

Nog een truc'je ! Is ze in een plastiekzak een nachtje in de diepvries steken , smorgens aandoen met een dikkere sok( sok moet dikker zijn dan sok die je er normaal zou in dragen )! Doet voelt vreselijk koud maar leer zet op die manier naar uw voet !
Helpt 95% van de tijd!

Tip gekregen van een podoloog !

Succes Debs



Daniela
26-6-2010
 Meld misbruik4-2-2010 13:18:17

Ik had al van veel mensen gehoord dat je nieuwe schoenen kunt inlopen door ze aan te doen terwijl je staat te strijken. 'k Heb het geprobeerd en, ja hoor, dat werkt perfect.



véronique
21-5-2010
 Meld misbruik4-2-2010 17:41:11

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb ze al enkele keren aangehad om te strijken. Ik ga de tip van de diepvriezer en een sok eens proberen.
Ik hoop dat het lukt.

bedankt, véronique


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...