Nu Online
Momenteel zijn er 45 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

twijfel openingsdans

  2-2-2010 22:23:01
pfff ben al maanden heel zeker van mijn openingsdans maar nu begin ik te twijfelen vind hem nog altijd even mooi maar vrees dat de mensen niet naar de hele tekst gaan luisteren en dus niet weten waar het eigenlijk over gaat want begin stuk is mss nogal raar als je de rest niet hoort.
weet nu niet wat doen ben al op zoek gegaan naar ander liedjes maar kom uiteindelijk terug bij hetzelfde uit (:))aangezien we allebei meer naar stevigere openingsdans nijgen

17/04/2010

kitty
17-4-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1252


LeBart

 Meld misbruik3-2-2010 7:40:10

Niet denken aan wat de mensen wel zullen denken ... gewoon doen wat jullie het beste vinden.
Dat jullie gasten niet naar de tekst gaan luisteren, dat is vrees ik een feit, dat ze daarom negatieve commentaar gaan geven op jullie openingsdans ... dat zal wel niet.
De ene helft staat met een 'oooooh hoe schoon' uitdrukking op het gezicht iedere beweging die jullie maken aan te staren en de andere helft zet zich in de startblokken om de dansvloer op te spurten en de beentjes uit te slaan.



Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik3-2-2010 9:09:44

Ik zou u da ook ni aantrekken hoor. Ikzelf luister eigenlijk nooit naar de tekst van liedjes dus hoe het begint of eindigt, kzou t toch ni gehoord hebben! En kdenk da de meesten ni echt luisteren hoor.
Kan je mss zeggen over welk nr het gaat? Mss da het toch meevalt!



kitty
11-9-2010
 Meld misbruik3-2-2010 9:15:59

Hey naamgenootje (en dat hoor je niet vaak! )

Ik vrees ook dat niet iedereen naar de tekst zal luisteren. Belangrijk is dat je jezelf goed voelt bij dat nummer.
Ikzelf twijfel er aan om onze openignsdans met onze kinderen te doen... en daar zal ook commentaar op komen.

Doe gewoon je zin!

x Kitty



Natalie
15-5-2010
 Meld misbruik3-2-2010 10:07:35

Een openingsdans is iets persoonlijks. Jullie moeten vinden of de tekst bij jullie past of niet. De meeste genodigden luisteren niet naar de tekst en kijken eventjes naar de openingsdans om dan terug met elkaar te praten.
De openingsdans is jullie momentje van de avond en dan moet je doen wat jullie willen en echt niet aan de genodigden denken.
Je kan altijd achteraf nog uitleggen waarom jullie dat liedje hebben gekozen.

Groetjes
Natalie



kitty
17-4-2010
 Meld misbruik3-2-2010 20:40:55

hey is all i need van within temptation.dat refrein is echt heel mooi ma begint wa raar.ma het gaat dat toch worden blijft echt HET liedje voor mij :)



Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik3-2-2010 22:48:09

doen meid, je hoeft niet van in het begin op de dansvloer te springen he.. wij laten het liedje starten (intro) het afroepen van de openingdans, en tegen dat je goed en wel op de dansvloer staat is het rare stuk mss over?? xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...