Nu Online
Momenteel zijn er 46 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zwarte trouwjurk

  2-2-2010 19:15:28
Kleine vraag: ik ben geen tradiditionele bruid en ik trouw in een zwart zijden supermooi jurkje. :)

Nu zou ik graag hebben dat mijn getuige geen zwart aanheeft.
Op welke manier kan ik dit het beste aan haar vertellen zonder dat ik verklap dat ik zelf in het zwart ben?

Hoop trouwens dat mijn schoonouders niet negatief reageren op de kleur!!

Inge
26-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 590


Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik2-2-2010 19:16:59

Zeggen da je zwart 'n kleur voor begrafenissen vindt, zéér geloofwaardig! ;)

Succes met gewaagde keuze overigens!



veronique
13-9-2008
 Meld misbruik2-2-2010 19:25:39

Is inderdaad niet gemakkelijk, want zwart is en blijft een klassieker. Voor een trouw kan je het 'te donker'-excuus gebruiken.
Maar kan je het haar niet gewoon vertellen? Mijn getuige is mee m'n kleed gaan kiezen, zwart met een vleugje wit.
Succes!



kristien
25-6-2010
 Meld misbruik2-2-2010 19:29:18

Wij hebben aan onze moeders gevraagd om sowieso geen zwart te dragen, aangezien het onze trouw is, en niet onze begrafenis :) We willen iedereen graag in frisse kleurtjes, en vooral mijn moeder heeft nogal de neiging om terug te grijpen naar zwart, wat wij dus niet willen...


groetjes,

Karolien



Inge
26-6-2010
 Meld misbruik2-2-2010 19:34:22

ik ben mijn kleed met mijn mama gaan halen. hebben afgesproken dat we het tegen niemand gaan vertellen. wil dat het een 'shockerende' maar mooie verrassing is voor iedereen!

maar heb liever dat zij niet in het zwart is :) dat van begrafeniskleur vind ik wel goed :)



frida
6-2-2010
 Meld misbruik3-2-2010 8:28:10

he,

Wat ik persoonlijk zou zeggen is: Gelieve geen zwart te dragen op onze trouw. Graag frisse kleuren, dan ga u zekers opvallen ( en dat mag he als je bruidje bent).

Gr frida



Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik3-2-2010 22:52:01

Ja het hangt er een beetje vanaf wanneer je juist trouwt, je kan inderdaad de raar geven voor in de lente-zomer, meer kleurijke en frisse kleuren te dragen. Het is inderdaad een heel speciale keuze, heel gewaagd xxxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...