Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verrassing bruidegom avondfeest

  2-2-2010 14:02:04
Hey! Ik vroeg me af of iemand van jullie een verrassing heeft voor jullie kersverse man, tijdens het avondfeest?! Ik zou iets willen doen, maar het ontbreekt me momenteel aan inspiratie.. Een soort speech of een fotoreportage ofzo? Heeft iemand van jullie een ideetje? Alvast bedankt!

Charlotte
20-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1917


Eva
10-7-2010
 Meld misbruik2-2-2010 14:34:08

ik ben nog op zoek naar mijn cadeau voor hem. Maar ik ga het afgeven 's morgens als hij mij komt ophalen. Aangezien wij in thema van de jaren 30-40 trouwen ben ik op zoek naar en mooi zakhorloge voor hem

het is niet gemakkelijk, maar heb nog even tijd

Eva



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik2-2-2010 14:44:21

Hallo,


Ik vind trouwen op zich al een groot cadeau aan elkaar dat wij niets meer geven!

Gwen
Nog 101 dagen te gaan



Charlotte
20-7-2010
 Meld misbruik2-2-2010 14:46:45

Tuurlijk is het trouwen op zich al meer dan een cadeau! Maar ik zou iets kleins, niet al te duur, willen geven aan hem, iets persoonlijks, een kleine herinnering aan onze dag :-)



Inge
26-6-2010
 Meld misbruik2-2-2010 15:00:33

wij geven elkaar een huwelijkskado. ik krijg een gouden armband en hij wil een zelf opwindbare horloge (zeer prijzig dus).
dit is echter iets blijvends waar altijd een mooie herinnering aan vasthangt! :)

inge



frida
6-2-2010
 Meld misbruik2-2-2010 15:12:59

Dag,

Mijn man krijgt op onze trouw een ballonvluchtkado.
Daar droomt hij al lang van en dacht nu is het de moment van dit te geven.

Frida



Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik2-2-2010 15:19:38

Ik ga geen echt cadeau kopen denk ik, hij verjaart een dikke maand later dus mss da'k dan iets extra speciaals koop.

Ik hoop trouwens da ik hem tegen zijn verjaardag de mooiste cadeau die er bestaat kan geven, nl vertellen da ik zwanger ben, maar ja, da zou moeten lukken he:d



Truus
29-5-2010
 Meld misbruik2-2-2010 17:04:30

Wij geven elkaar trouwringen. Dit is toch de herinnering aan je trouwdag. En een mooi foto album achteraf.
Waarom willen mensen elkaar persé nóg een extra cadeau geven? Dat snap ik echt niet!



Inge
26-6-2010
 Meld misbruik2-2-2010 17:39:16

trouwringen koop je meestal samen. iets apart krijgen vind ik meer een kado!

maar ik vind niet dat het hoeft! het is gewoon leuk :)



ellen
4-7-2009
 Meld misbruik3-2-2010 9:40:13

hey,

ikzelf ging eerst een persoonlijk fotoalbum maken.
Van onze prille verkering tot het huwelijk. En dit linken aan eigenschappen en karaktertrekken die ik zo leuk vind aan hem.

Zag het volledig zitten, maar uiteindelijk wegens euhhmm tijdsgebrek, stress en woeste bruid niet doorgegaan.
Bij mij heeft het huwelijk nogal wat teweeg gebracht, ik ben zeer gevoelig en heb de maanden ervoor tranen met tuiten geweend. Zelfs mijn geloften voorbereiden en luidop lezen lukte niet. Ik verdronk in mijn eigen tranen. Gelukkig was dit niet het geval op de dag zelf.

Ikzelf vind een gewaagde fotoshoot ook wel leuk om hem te geven. :-)



Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik3-2-2010 13:57:59

Ik ga als verrassing voor hem zingen, ben nog aan 't denken welk liedje, misschien dat ik er nog een zelf schrijf, heb nog even tijd.
We maken heel veel samen muziek, dus dan ligt dat voor de hand he :)



Tanja
12-6-2010
 Meld misbruik4-2-2010 14:19:12

Hallo,

Ik ga op onze huwelijksdag een persoonlijk fotoalbum cadeau doen.
Maar dan met het thema '100 redenen waarom ik van je hou'.
En dan telkens een leuke foto erbij van ons of. Veel werk maar iets heel persoonlijk.
Ben van plan om dit te geven tijdens de dag als we een momentje voor ons 2 hebben (bij de fotoshoot ofzo).

Groetjes,

Tanja


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...