Nu Online
Momenteel zijn er 60 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het gouden hart

  2-2-2010 11:52:14
hoi beste bruidjes,

heb eens een vraagje heeft er soms iemand ervaring of al iets gehoord over het gouden hart in utrecht. hele mooi trouwjurken en goedkoop en de rest.
aub als iemand van iest weet laat het me aub weten.

groetjes nathalie
09/07/2010

nathalie
9-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1214


Manon
6-7-2007
 Meld misbruik27-2-2010 15:45:06

fiogf49gjkf0d
Hallo Nathalie,

Heb ERGE slechte ervaring met het Gouden Hart in Utrecht. Als je meer wilt weten stuur me dan maar een persoonlijk berichtje, dan leg ik je alles wel even uit.
Ik heb ook nog mailadressen van andere dames die zéér slechte ervaringen hebben met Gouden Hart, ben dus niet de enige.
Tevens maakt ze zelf op diverse forums berichtjes met een andere naam, en vermeld dan dat ze erg tevreden is over Gouden Hart. Trap er niet in meid, en zorg er voor dat jij een leukere en betere voorbereiding krijgt wat betreft het uitzoeken van je trouwjurk, en dat je daadwerkelijk in je droomjurk kunt gaan trouwen. Dit is bij mij niet gelukt, dankzij... jawel, dankzij Aranka Diephuis, eigenaresse van het Gouden Hart in Utrecht !!!

Veel plezier en wijsheid met het uitzoeken van je trouwjurk en je andere voorbereidingen.

Groetjes,

Bombita


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...