Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidssandaaltjes met strassen (ja sorry alweer)

  1-2-2010 15:45:15
Het spijt me, ik blijf hier maar vragen posten over trouwsandaaltjes waarnaar ik op zoek ben..ik vind altijd mijn goesting op sites uit Nederland, Verenigd Koninkrijk of zelfs "prom shoes" van Amerika. Voorbeeld: http://www.weddingshoesboutique.com/silver-prom-shoes.a...

Please, echt, kan iemand me vertellen waar ze iets dergelijks hebben in de etalage staan? Antwerpen, Brussel, Gent, maakt niet uit! Word echt depri want kvind nergens iets in deze genre..

bedankt!

monica
22-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1550


kristien
25-6-2010
 Meld misbruik1-2-2010 16:12:27

heb je al eens gekeken bij Tsjari in Breda? Niet zover van Antwerpen, en ze hebben er ontzettend veel keuze. Een deel van hun collectie vind je op www.bruidsschoenen.nl



Patricia
13-8-2010
 Meld misbruik1-2-2010 19:38:13

Bij schoenen Van Loock in Zandhoven vind je massa's trouw- en andere schoenen.



Patricia
13-8-2010
 Meld misbruik1-2-2010 19:38:15

Bij schoenen Van Loock in Zandhoven vind je massa's trouw- en andere schoenen.



Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik1-2-2010 19:46:31

Monica ,

Ik denk dat je zeker je ding zal vinden in de Rue De Brabant in Brussel...
Super veel schoenwinkels aan echt zeer lage prijsjes.
Het lijkt wel of je bent in t buitenland maar daar moet je ni echt naar kijken.
Als je je schoenen maar vind.
Ik ga door ook eens een kijkje nemen... want ben op zoek naar een niet alledaagse kleur dus... En je hebt ze daar in kleuren en geuren!

Groetjes Dorien
09.07.10



Tina
1-5-2010
 Meld misbruik2-2-2010 10:53:03

Hey,

Vind je hier je goesting niet tussen?

http://www.elsarainbow.nl/collectie/14-nina-fiarucci/48...

TINA
1.5.2010




Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik2-2-2010 11:52:12

Hallo

Ik heb vorige zomer zulke schoentjes gekocht. Het waren lichtgouden sandaaltjes met strass-steentjes op. Had ze gevonden bij Timmers in Zonhoven. Mss dat je wel nog even moet wachten tot de zomercollectie er is. Gewone trouwschoenen hebben ze er ook eventueel.

Hoop dat je hiermee wat verder kan.

Veel succes nog met de voorbereidingen!

Groetjes
Katrien
228 dagen getrouwd!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...