Nu Online
Momenteel zijn er 109 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideeën vrijgezelle!!

  1-2-2010 13:11:27
Hey iedereen,

Aangezien ik getuige ben van mijn moeder haar 2e huwelijk, zoek ik ideeën voor de vrijgezelle....
Ons mama is een zeer gemakkelijke persoon, behalve verkleden en mannen iets laten doen ed ziet ze niet zitten...
Ikzelf ben vorig jaar getrouwd en heb een schitterend weekend gehad!!Zijn begonnen in Ikea met opdrachten en zo naar de ardennen gegaan om daar te Kajakken en dan 's avonds super leuke spelletjes te doen!!
Ons mama wil ook iets dat haar hele leven bijblijft!!
Hebben jullie ideeën??
Ik dacht een weekendje Maastricht of iets anders, zelf zei ze de sauna met allemaal, maar daar word je zo loom van...;de zee zag ze ook wel zitten....pfff niet gemakkelijk hé!


groetjes van een getuige en 177 dagen geleden getrouwde vrouw ;-)


Debby

Debby
8-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1245


Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik1-2-2010 21:54:50

De vrouwen hebben bij ons al een paar keer een workshop gevolgd. Een kralenketting maken, een zilverjuweel maken,...

De mannen zijn naar durbuy getrokken voor een adventure dag, zijn al eens gaan lasergamen, gaan karten, In een mini studio de openingsdans van het bruidskoppel zelf ingezongen (is dan als 2 de dans gebruikt geweest)...

Goed eten zit er natuurlijk ook altijd bij.

groetjes, Carolina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...