Terug naar overzicht
Voor mij geen vrijgezellenavond. Niets voor mij en ik ben er dan ook absoluut niet rouwig om.
hey, is best wel normaal dat je zenuwen hebt, maar ze zullen uw eisen wel respecteren vermoed ik.Ikzelf heb een zalige vrijgezellen gehad... had hem zelf niet beter in elkaar kunnen steken. wanneer gaat hij door? groetjes ellen
@ ellenNormaal gaat hij in mei ergens door. Maar ze zijn blijkbaar nu al vanalles aan het regelen. En mijn vriend dezijne gaat op dezelfde avond door. We zullen wel zien wat het wordt! groetjes ellen!
Hé Ellenik begin toch ook nieuwschierig te worden! ik heb ook wel gezegd dat ze het huis in ere moeten houden! en ik ben er wel gerust in dat ze dat ook gaan doen. Ik weet het één en ander over de vrijgezelle voor mijn vriend, zijn vrienden houden erg veel rekening met wat hij wel of niet wil, geen té extreme dingen hè! dus ik ben er wel gerust in dat mijn vriendinnen er ook rekening mee zullen houden :-)ik ben wel heel erg benieuwd! bij mij is het voor in maart... en die zenuwen zijn wel normaal denk ik!