Nu Online
Momenteel zijn er 363 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zenuwen vrijgezellenavond wie nog?

31-1-2010 22:04:25
Hey bruidjes,
Ik wou eens weten of er nog iemand zo zenuwachtig is voor zijn vrijgezellenavond?
Ik ben eens benieuwd in wat ze me gaan verkleden enzo. Ik heb wel gevraagd om het deftig te houden. Ik hoor zo van alle kanten dat mijn vriendinnen al geregeld aan het afspreken zijn enzo. Eerst wilden ze ook binnen vanalles doen, maar ik heb gezegd dat ik dat niet wou! Ook al zeiden ze niets ergs te doen maar met al dat opgeruim, wij hebben ook al een dochtertje, dus geen zin om een week lang alle rotzooi op te ruimen! Maar buiten gaan ze wel vanalles doen, ik hoorde al iets van een camion enzo die hier dingen zou komen lossen. Ben echt een benieuwd! Hoop dat het gaat meevallen allemaal!
groetjes ellen!

Ellen
26-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 915

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik1-2-2010 7:58:28

Voor mij geen vrijgezellenavond. Niets voor mij en ik ben er dan ook absoluut niet rouwig om.

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik1-2-2010 9:21:05

hey,

is best wel normaal dat je zenuwen hebt, maar ze zullen uw eisen wel respecteren vermoed ik.
Ikzelf heb een zalige vrijgezellen gehad... had hem zelf niet beter in elkaar kunnen steken.
wanneer gaat hij door?

groetjes ellen

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik1-2-2010 9:21:06

hey,

is best wel normaal dat je zenuwen hebt, maar ze zullen uw eisen wel respecteren vermoed ik.
Ikzelf heb een zalige vrijgezellen gehad... had hem zelf niet beter in elkaar kunnen steken.
wanneer gaat hij door?

groetjes ellen

Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik1-2-2010 10:16:13

@ ellen
Normaal gaat hij in mei ergens door. Maar ze zijn blijkbaar nu al vanalles aan het regelen. En mijn vriend dezijne gaat op dezelfde avond door. We zullen wel zien wat het wordt!
groetjes ellen!

katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik1-2-2010 11:15:03

Hé Ellen

ik begin toch ook nieuwschierig te worden! ik heb ook wel gezegd dat ze het huis in ere moeten houden! en ik ben er wel gerust in dat ze dat ook gaan doen. Ik weet het één en ander over de vrijgezelle voor mijn vriend, zijn vrienden houden erg veel rekening met wat hij wel of niet wil, geen té extreme dingen hè! dus ik ben er wel gerust in dat mijn vriendinnen er ook rekening mee zullen houden :-)
ik ben wel heel erg benieuwd! bij mij is het voor in maart... en die zenuwen zijn wel normaal denk ik!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...