Nu Online
Momenteel zijn er 360 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkleed afhalen

31-1-2010 19:18:13
Hey iedereen,

Op 19 februari moet ik mijn trouwkleed gaan afhalen, kijk er zo naar uit!!

Zit toch met twijfels hoor, heb mijn kleed in september besteld en hebben ze toen de nodige retouches met spelden afgespelt maar heb schrik van stel dat de jurk niet meer past ofzo?

Ben toch voor de zekerheid een paar kilo afgevallen, vermits ik niet meer wist hoeveel ik woog in september.

Zijn er nog bruidjes die dit meemaken?

Lynn
27-3-2010
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1173

Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik31-1-2010 19:35:56

Bij mij ook. Ik trouw in september 2010 en ben gisteren geweest voor mijn eerste pasbeurt. Ik dacht dat ze enkel de lengte gingen aanpassen maar ze hebben dus alles aangepast. en ik heb de boodschap gekregen dat ik mocht afvallen maar zeker niet mocht verdikken!! Ik ben dus ook van plan om er voor te zorgen dat ik over die acht maand een paar kilo's minder weeg om zeker te zijn dat ik er in september nog in pas. Ze wilden de aanpassingen zo vlug mogelijk doen omdat ze het heel druk hebben in juni-juli en augustus en omdat de meeste kleedjes die nu besteld werden (deze van mij paste direct dus moest niet besteld worden) pas in mei-juni binnenkomen en ze dan heel veel aanpassingen moeten doen.

Maar aan de andere kant denk ik dat die naaisters wonderen kunnen doen en overal wel een oplossing voor weten...

veel succes,
Sylvie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...