Nu Online
Momenteel zijn er 369 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eerst pas gehad!!

30-1-2010 17:58:50
Wat was vandaag een spannende dag die eerste pas in mijn jurk in mijn maat! De vorige keer was de jurk echt veel te groot dat je mijn taille helemaal niet zag.
Het was echt zooo mooi, helemaal happy nu, moest ik toch even kwijt!

Evi
17-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 580

ines
18-9-2010
 Meld misbruik30-1-2010 18:24:40

hey,

zo leuk voor je! Het is altijd leuker als het echt jou past natuurlijk.
Ik ben net terug van robel in roeselare en heb een jurk gevonden naar mijn goesting. De maat ging perfect zelfs maatje kleiner dan ik heb :p altijd leuk.

hoeveel pasbeurten heb je nog?

groetjes

kristien
25-6-2010
 Meld misbruik30-1-2010 19:04:15

Ik ben jaloers! En uiteraard blij voor jou dat het zo goed meeviel! Wij hebben pas 6 maart onze eerste pas, en we zijn zooo ongeduldig :)

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik31-1-2010 13:44:16

heykes

Bij mij woensdag de eerste pas, ik kijk er naar uit, vooral omdat mijn paskleedje ook veel te groot was. Daarna nog 2 pasbeurten te gaan en tis zover. Ik kijk al enorm uit naar men dag , nog 76 dagen te gaan

groetjes

Evi
17-4-2010
 Meld misbruik31-1-2010 14:00:26

Ja Petroeska wij schillen maar 1 dag met onze trouw eh! Als je je e-mail adres achterlaat, dan mail ik je wat foto's door van mijn jurk.
Een 38 zat echt perfect, er moest niets worden ingenomen of afgenomen, de jurk zat gewoon prima op maat!
Heb dus enkel nog de afhaal 10 april! Can't wait to wear my dress!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...