Terug naar overzicht
HeyKijk eens naar www.mayastyling.be Ik had een super mooi opsteekkapsel.Succes
Dag Sabine, Ik ben bruidskapster en visagiste aan huis. Als je graag een brochure ontvangt met enkele creaties van bruidskapsels en verdere info kan je dit aanvragen via info@beauty-vera.be.met vermelding naam en adres, en dan stuur ik je een brochure toe. Als je dan beslist om te boeken kan je dit doen met de bijgevoegde inschrijvingsstrook die in de brochure zit. Groetjes.Vera.
Dag Vera,je mag dit naar mij ook doormailen als je wil. Doe je dan ook vooraf proefkapsels?Groetjes, Sarahpopcorn__120@hotmail.com (pas op : zijn 2 underscores achter elkaar)
Dag Sabine, Er is inderdaad 4 tot 6 weken vooraf een proefmoment met bruidskapsel en make-up.Zal je morgen alles doormailen.Groetjes Vera
Beste Sabine,Heb geprobeerd mijn brochure door te mailen maar krijg steeds een foutmelding. Mail jij even je adres door naar info@beauty-vera.be dan stuur ik je alles op per post. Groetjes Vera
Dag Sabine,ik heb verschillende kapsters geprobeerd die hier adverteren (tot grote ergernis toe soms). Ik was wel overal redelijk tevreden, maar het was altijd zo "standaard", de dingen die je alle dagen en overal ziet. De enige waar ik écht tevreden van was, en waarbij het kapsel ook lang hield was kelly lenhart. Zij heeft meer dan 10 jaar ervaring en is blijkbaar zelfs al wereldkampioene geweest in opsteekkapsels!! (en geloof het of niet, maar dat merk je) De link naar haar website weet ik niet meer, maar hier heb je alvast haar nummer: 0495/57.34.68Ik hoop dat ze nog beschikbaar is, want ze staat al bijna het hele jaar vol. Zij heeft echt veel geduld en geeft je ook advies over de kleine details.Je kan altijd eens horen he, wie weet.Succes!Groetjes,Ellen P.
Oei, dat was blijkbaar de verkeerde nummer, sorry :-)Hier is haar nummer 0494/74.03.66Groetjes,Ellen P.
Hey Sabine!Neem eens een kijkje op www.maximuz.be en aarzel zeker niet om ons te contacteren.Met vriendelijke groeten,Toon0495/23 69 21www.maximuz.be