Nu Online
Momenteel zijn er 27 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau getuigen? etentje voldoende?

  29-1-2010 22:39:41
Volgende week zaterdag gaan we met onze getuigen eten om ze te bedanken. Maar is dit voldoende? We gaan wel chique eten maar we staan er dan precies zo met lege handen??? Onze ouders hebben een fotoboek gehad. Voor de getuigen vond ik dit nu niet geschikt omdat dit toch vooral familie is en nen boek vol foto's van ons is voor hen nu ook niet zo interessant hé. Een bedank foto en enkel waardat ze zelf opstaan hebben ze wel al gehad. Ik weet niet goed wat doen. Misschien een fles champagne? Maar waar vind je nog zo'n persoonlijk etiket? Alle ideeën zijn welkom. Of is't niet nodig?

groetjes, Carolina

Carolina
1-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1977


Melissa
13-8-2010
 Meld misbruik29-1-2010 23:04:23

Hoi,

Misschien een stomme vraag, maar waarom de getuigen nog "bedanken"?

Ik zou voor mijn getuigen een kaars laten maken denk ik, want ik wil ook voor de gasten een bedankkaarsje. Dus zoiets in die aard vind je misschien ook wel leuk. Maar ik denk dat eten op zich al heel mooi is hoor :-) Ik zou er niet opgekomen zijn om nog eens met de getuigen extra te gaan eten. Misschien ook omdat mijn mama mijn getuige wordt... En daar eet ik al genoeg mee hihi :-)



Channa
5-6-2010
 Meld misbruik30-1-2010 8:29:18

Getuige zijn op ons huwelijk vind ik al genoeg bedanking voor hun hoor.



Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik30-1-2010 10:15:43

Wel, ik heb mij ook vaak afgevraagd waarom sommigen hun getuigen zo'n grote cadeaus geven. Onze getuigen zijn echt alleen getuigen, wij verwachten dat ze hun handtekening zetten en that's it.
Ik ben dus ook niet van plan hen nog iets te geven. Maar mss dat bij andere koppels de getuigen veel meehelpen bij de voorbereiding ofzo?

In ieder geval, ik vind een etentje dus zeker voldoende:-)



frida
6-2-2010
 Meld misbruik30-1-2010 12:12:28

Dag,

Getuigen zijn op een huwelijk is al opzicht meer dan een eer.Dus moet daar echt niets tegen overstaan vind ik.

Groetjes Frida



Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik30-1-2010 15:17:14

Ik vindt het ook zo raar dat de getuigen zouden moeten bedankt worden. Het zijn wij die hen vragen getuigen te willen zijn, en dat is toch een mooi gebaar op zich dat net hen vraagt. De keuze omtrent getuige is sowieso niet altijd vanzelfsprekend, en je kiest net die persoon die voor jou veel betekend, en die bevestiging is toch al een mooi gebaar op zich?xx



Lien
16-2-2008
 Meld misbruik30-1-2010 17:17:05

Ik had net hetzelfde gedacht... tenzij je getuigen ontzettend helpen bij de voorbereidingen e.d. vind ik het ook niet nodig dat er met geschenken wordt gegooid. Oudes bedanken vind ik absoluut ok, maar alle anderen zoals bruikindjes (die kregen de kleding cadeau en snoepjes), de getuigen (die kregen de eer en aandacht), de pastoor of ceremoniemeester (die worden betaald) enz... vind ik overbodig? Een huwelijk is al kostelijk genoeg! Geen cadeaus dus, da's nog makkelijk ook... :-)



sofie
24-10-2009
 Meld misbruik30-1-2010 17:54:51

ik had fotodienbladen gekocht en die gevuld met foto's van de dag zelf en die dan op het avondfeest afgegeven. een mooi en goedkoop cadeautje.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...