Nu Online
Momenteel zijn er 369 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwschoenen Benjamin Adams

29-1-2010 15:36:47
Hoi bruidjes
Ik wil zal en moet de bruidsschoentjes ASTOR van "Benjamin Adams" hebben, maar vind nergens in Belgie een verkoopspunt...
Iemand van jullie een idee?Bedankt!

monica
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1972

Channa
5-6-2010

Patricia
13-8-2010
 Meld misbruik29-1-2010 23:31:06

al geluisterd bij Van Loock in Zandhoven? Die hebben massa's bruidsschoenen. Is een paradijs voor schoenenfreaks.

Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik29-1-2010 23:38:36

@Patricia

Bij Van Loock heb je idd veel keuze, maar ze hebben alleen trouwschoenen van Luca Renzi. Dus niet van Benjamin Adams.

Kathleen

Prinses
17-4-2010
 Meld misbruik30-1-2010 15:09:20

Heb je al eens geprobeerd om verkoopsadressen in nederland te vinden? Want als je deze echt wil, is het misschien wel de moeite om een eindje te rijden?
Bij Van Loock hebben ze inderdaar heel veel schoenen maar hun bruidsschoenen vond ik toch vrij beperkt :-s

monica
22-5-2010
 Meld misbruik30-1-2010 18:46:24

ja inderdaad van loock is een grote winkel, maar geen Benjamin Adams..:(
Ik zal ofwel een tgv-ke richting Londen moeten boeken of eens horen in nederland..ik dacht bij bruidsparadijs in Breda..das dacht ik toch niet te ver van Antwerpen..?
Bedankt voor de hints.
Bedankt ook channa voor de link..had die zelf al gevonden, maar das internet-order..heb zo wat schrik dat moest het toch niet mooi zijn als ik ze aanheb, dan kan ik ze niet terugzenden eh :-)

Annelies
27-8-2010
 Meld misbruik3-2-2010 13:41:18

Hallo,
'k heb ongeveer hetzelfde probleem: omdat ik een kort eenvoudig trouwkleedje heb, moeten mijn schoenen echt wel de moeite waard zijn - en de collectie bij Van Loock van Luca Renzi is echt niks voor mij... Dus na veel surfen op internet heb ik er de prachtige collectie van "something bleu" gevonden, alleen vind je hier (zowel in België als in Nederland) geen verkooppunten en zo maar bestellen zonder te passen vind ik ook maar niks. De collectie van "Benjamin Adams" hebben ze wel bij Tsjari bruidschoenen (www.bruidsschoenen.nl ) in Breda (dus niet zo ver). Ook op http://www.myglassslipper.com/designer-wedding-shoes/so... veel keuze, maar dat is dus via 't net te bestellen... Laat maar weten hoe en waar je ze gevonden hebt ;-)

Groetjes,
Annelies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...