Terug naar overzicht
Wil je het opgestoken, halfopgestoken of los?Mijn kapsel wordt halfopgestoken met losse krullen, moest dit iets voor je zijn, dan mail ik het even door.
Hey Evi,had graag halfopgestoken, maar het is zo moeilijk om echt iets naar je zin te vinden.Had iets gevonden, en het laten uitproberen bij de kapper, maar het was echt niet mooi.Groetjes,Alvast bedankt.
Zoals jij heb ik ook halflang en fijn haar dus daar moet bij mij ook volume in ! Daarom ga ik er met de krultang krullen laten in zetten. Daar kan je daarna veel kanten mee uit. Opsteken of half opsteken, losjes doorgeborstelde krullen,... keuze genoeg ! Het zal zoiets worden.
Hey Evi, zou je die foto naar mij willen mailen aub? hgsummer@hotmail.com.Ik zoek nl ook iets in die richting. Thx!
hallo,Ik heb ook half lang haar met krullen.Kan je die foto ook naar mij doormailen?Bedankt!bene_vandormael@hotmail.com
Ben je al bij de kapper geweest met de vraag "hoe zou je het doen?" De meeste kappers weten wel wat voor stijl bij welke persoon past, gewoon goed uitleggen hoe je kleed er juist uit ziet en dat mag denk ik geen probleem zijn
Hallo elena,Ik werk voor de Sas Academy en Michel is al jaren bruidskapper en visagist, mak-up artist aan huis,kijk anders een sop onze website en wij maken vrijblijvend voor je een offerte,veel succes groetjes katja
Hoi,Mijn zus had lang haar met haar huwelijk, en dus ook krullen. Je kan de foto's bekijken op mijn site: 7augustus10.bruiloftsite.nlSuccesNathalie07/08/10
Hier vind je ook veel: http://www.brides.com/beauty/hairstyles/gallery/editors... zeker eens kijken! Als je 'n foto aanklikt, krijg je soms meer detailfoto's zodat je kapsels van dichterbij ziet. Check it out! ;)
Evi,Zou je je kapsel naar mij ook eens kunnen doorsturen? Ik ben ook op zoek naar iets gelijkaardigs...bedankt!Groetjes,Sarah
Sarah wat is je mail adres?Dan stuur ik het ook even naar jouw door!
Hey sara ik zal je helpen met fotos druk op google gelin saci of gelin topuzlari en ga naar afbeeldingen. dit is in het turks bruidskapsel . binnen kort heb ik men eigen website dan zien jullie mijn eigen bruidskapsels die worden en werden gemaakt bij mij in kapsalon mvg Derya