Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Vicky ivm de trouwringen en pluimpjes

  24-11-2005 19:48:38
Hallo Vicky,

Dat doosje met de pluimpjes en de trouwringen vind ik wel leuk. Zou je dat verhaaltje nog hebben??
Anders mag je het gerust es doormailen (marionverbeke@hotmail.com)

groetjes
Marion

Marion
6-1-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 983


Sofie
24-6-2006
 Meld misbruik24-11-2005 20:06:07

Hoi,

Naar mij mag je het verhaaltje ook wel doormailen als je wil? ( sofiedepooter@hotmail.com)

Groetjes



cindy
10-6-2006
 Meld misbruik25-11-2005 8:00:30

naar mij mag je het verhaaltje ook sturen aub.

cindy.laforce@externel.be


grts



Ineke
10-6-2006
 Meld misbruik25-11-2005 8:27:12

Ik ben al de vierde in rij...maar Vicky kan je dit eveneens naar mij doorsturen?

Mercikes.

prutskepi@hotmail.com



bruid
26-8-2006
 Meld misbruik25-11-2005 11:55:14

Ik ben ook wel benieuwd naar het mooie tekstje

bridetinne@yahoo.co.uk

groetjes,
Tinne



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik25-11-2005 11:59:05

Dag mensen

Ik zal het ineens hier op het forum zetten, zo heeft iedereen er iets aan hé

Wens van een bruidkindje

Ik mocht vandaar het houten kistje dragen met de trouwringen van Thierry en Vicky. Ze lagen op een zacht bedje van witte donsveertjes. De ringen zitten nu op hun plaats maar de veertjes zijn er nog. Ik heb ze mee naar hier gebracht.

Met mijn handen heb ik een holletje gemaakt. Voorzichtig sluit ik alle kiertjes af zodat de veertjes nog niet kunnen wegvliegen, want ik wil graag eerst een wens doen.
Ik wens dat Thierry en Vicky elkaar hun hele leven héél graag zullen zien. En als ze dan toch eens boos zijn op elkaar, dan moeten ze maar terugdenken aan vandaag en elkaar snel een kusje geven.

Nu ga ik mijn handjes terug opendoen en de veertjes wegblazen, heel zachtjes, zodat alle blije momenten van vandaag nog héél lang na blijven dwarrelen...


Voilà! Ik vind het ook heel mooi, spijtig genoeg zijn onze bruidskindjes echt wel te jong hiervoor.

Groetjes

Vicky
09.09.06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...