Terug naar overzicht
Dit per persoon? Ik weet niet hoeveel jullie daar drinken, maar dat is toch écht wel héél erg veel hoor...Je moet ook een beetje zien wanneer het feest is: in de zomer? Zal het warm zijn? Of zal het nog fris zijn? Zijn er veel kinderen, zijn er veel mensen die geen alcohol drinken, zijn het bierdrinkers of wijndrinkers, ...Ook zie ik geen water staan op je lijstje, wat 'k toch persoonlijk vrij belangrijk vind :)Hoe lang duurt je feest? Begint het om 14u of om 18u? Welk soort eten doe je? Zitten de mensen aan tafel of lopen ze rond, ... Dat zijn allemaal dingen die invloed hebben op de hoeveelheid drank die je moet voorzien.Maar 3-4 drankjes zoals de drankcentrale zei, vind ik toch ook véél te weinig, maar wat jij zegt is daarentegen véél teveel ;)
Ja, dat is per persoon.Bij ons wordt er redelijk veel gedronken op feesten. Dus ik heb schrik dat er zelfs te weinig zal zijn.Water zit bij frisdrank inbegrepen, maar kan zijn dat we zelfs nog wat extra gaan halen voor aan tafel.Misschien ook nog wat extra bier.Het feest is al over 3 weken en het zijn bijna alleen maar volwassenen.Het zal toch iets van een 8-12u duren.Koffie zal er ook zijn tijdens de taart en nadien als ze dat wensen.
ook bij je plaatselijke brouwer kan je hiervoor terecht, er zijn er veel dat veel leveren en je brengt de overschot gewoon terug, zeer handig...
Da's echt véél te véél ze, of 't zijn één voor één zuipschuiten, dan is 't iets anders. Waarom idd ni gewoon naar brouwer die de overschot terugneemt? Kan je variëren in wat je aanbiedt, 't is ni zo goedkoop als bij de Colruyt, maar je zit achteraf niet met kei-veel overschot die je misschien zelf niet drinkt. Weinig mensen drinken aan 'n liter limonade water en dan daarbij nog es zoveel alcohol. Als je je hieraan houdt, koop je véél te véél!
ik denk dat je qua frisdrank veel te veel zit maar qua bier te weinig. als je feest een hele avond duurt dan kom je volgens mij met 6 pintjes niet toe.wat je best eerst doet is een lijst nemen van je genodigden en even noteren bij de mensen wie er een wijndrinker, wie een bierdrinker en wie er water of frisdrank drinkt.dan pas kan je een totaal beginnen te berekenen. onze traiteur zei dat je voor tijdens het eten een halve fles wijn per persoon moet rekenen maar dit vind ikzelf ook vrij veel want je hebt toch altijd mensen die geen wijn drinken, zoals mijn vriend o.a.en anders moet je idd. naar een brouwer gaan maar dan betaal je wel een pak meer dan in de colruyt.lesley12/06/2010
wij moeten gewoon 20 euro per persoon betalen aan de zaal en dan mogen ze drinken zoveel als ze opkunnenwantbij onze vriendenhoop kom je met dit zeker niet toe
hey, breek je daar het hoofd niet over maar ga naar een brouwer die het overschot ook terug wil nemen. dat is heel moeilijk om uit te rekenen...Bij ons heeft bijna niemand wijn gedronken maar redelijk veel sterke bieren (duvel, leffe en natuurlijk ook gewoon pils)maar tijdens de receptie is er superveel doorgedronken en dit vnl. schuimwijnveel succes en geniet van julie dag