Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuigen

  24-11-2005 16:57:43
Hoi trouwers,
Ik ga trouwen in februari 2007. (jep, midden in de winter --> eerste reactie van velen)Nog wel wat tijd dus om alles voor te bereiden.
Zonder twijfelen wist ik heel snel dat ik mijn jonste zus als mijn getuige wil. Ik weet immers dat ze enorm hard hoopt dat ze mijn getuige mag zijn. Haar antwoord ken ik dus al, maar toch wil ik het haar dat op een leuke/ orginele manier vragen. Hebben jullie ideetjes voor mij? Ze houdt van verrassingen en is een 'zotte doos' daarom moet het niet te plechtig zijn.
Wanneer en hoe hebben jullie je getuigen gevraagd?

Groetjes

Patricia
17-2-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 438


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik24-11-2005 19:03:11

Hey

Wij hebben onze getuigen nogal 'officieel' gevraagd omdat het ook totaal geen verrassing was voor die mensen.

Misschien tijdens een dagje uit? Of 'wil je mijn getuige zijn?' op een taart laten schrijven door de bakker. Verder heb ik niet veel inspiratie, misschien dat me later nog iets te binnen springt.

Alvast gefeliciteerd!

Vicky
09.09.06



Evy
26-8-2006
 Meld misbruik24-11-2005 21:01:12

Met de kerst en nieuwjaarsperiode in aantocht, kan je het op een wenskaart vragen.
Een grote doos inpakken en onder de kerstboom zetten met daarin steeds een kleinere doos en in die laatste doos dan een leuk briefje met jouw vraag op...
Of met een leuke rebus, dan moet ze nog wat zoeken eerst voor ze weet wat je bedoeld.

Het zijn maar ideetjes...



bruid
26-8-2006
 Meld misbruik25-11-2005 11:53:14

Hey Patricia,

M'n jongste zus is ook een zotte doos en zo heb ik haar als getuige gevraagd:
een envelop gegeven met daarop een raadsel; het antwoord was de plek waar ze moest gaan zoeken. Op die plek vond ze een nieuwe envelop met daarin een papiertje met het woordje "mijn" en een nieuw raadseltje voor de volgende plek. Op de volgende plek idem, nu met woordje "zijn". En zo voort, tot ze heel de zin: "wil jij mijn getuige zijn?" had gevonden. Ze vond het heel leuk, maar had het na het eerste woordje wel al door, want ze hoopte het ook al heel hard en had me al veel hints gegeven :-D

Veel plezier ermee!
Laat je een keer horen hoe je het haar uiteindelijk gevraagd hebt en of ze het leuk vond?

Groetjes,
Tinne



Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik25-11-2005 14:29:09

Bedankt voor de tips! Jullie hebben me goed op weg geholpen.
Groetjes



Cindy
23-6-2006
 Meld misbruik27-11-2005 15:11:43

Ik heb mijn beste vriendin gevraagd en ik heb dat gedaan via een bloemetje via aquarelle te sturen op haar werk met daarbij een kaartje Wil jij mijn getuige zijn op mijn trouw?

Ze was super blij en had het helemaal niet verwacht

groetjes

Cindy



Katrien
25-2-2006
 Meld misbruik27-11-2005 19:03:11

Wij vroegen onze getuigen voor een etentje en ik had aperitiefkoekjes gemaakt waarin ik een geplastificieerd kaartje had gestoken (zag je niet als je het koekje vastnam) met daarop: wil je mijn getuigen zijn...
Was wel leuk...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...