Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotograaf omgeving Aalst

  24-11-2005 12:42:58
Hallo allemaal

Wij trouwen op 23 juni 2006 en zijn nog aan het twijfelen of we wel een fotograaf gaan nemen of door een kennis laten fotos te trekken omdat het zoveel kost ook.
We zijn dan ook al 9 jaar samen en we gaan ook niet voor de kerk trouwen maar alleen voor de wet.

Kent iemand misschien toevallig een fotograaf in de buurt van Aalst ,Liedekerke ,Denderleeuw ofzo dat aan een niet al te dure prijs fotos kan maken al was het alleen maar van ons gezinnetje ik en mijn man en onze 2 kindjes en de rest laten we dan wel door de kennis doen ofzo.

Weet iemand hoeveel je juist betaalt ongeveer als je gewoon ergens in een park ofzo gaat fotos laten nemen?

Groetjes

Cindy

Cindy
23-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 981


Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik24-11-2005 13:00:10

Dag Cindy,

Wij trouwen ook in de buurt van Aalst, maar hebben een fotograaf uit Leuven. Op zoek naar goeie lokaties zijn we wel eens gaan spieken bij Aalsterse fotografen. In de buurt van het station ('k denk de A. Lienartstraat) is er een fotograaf die fantastische foto's maakt. Misschien moet je daar eens gaan kijken ('k ben wel de naam vergeten). Prijs vragen kan altijd hé! Wij betalen 850 EUR voor een hele dag tot en met de receptie. Album moeten we wel zelf nog kopen en we krijgen de foto's op cd-rom. Onze fotograaf ('t Oogenblik uit Leuven) is eigenlijk persfotograaf, die huwelijken eigenlijk als hobby doet. Hij zit er ook niet mee in om 't hele Vlaamse land af te rijden om een huwelijk te fotograferen. 't Zijn wel speciale foto's, dus voor klassieke dingen moet je bij hem niet zijn.

Groetjes,
Sylvie

11/03/06



cindy
10-6-2006
 Meld misbruik24-11-2005 13:22:05

Wij laten geen forograaf komen.
Mijn schoonvader wil dat heel den dag doen.
En wat ook voor deel is stel je hebt op je huwelijk heel slecht weer.
En de week nadien is het stralend weer, die fotograaf komt niet terug zenne daar moet je in het slechte weer fotookes trekken.

En anders kan je de week nadien nog eens je kleren aandoen en naar de kapper en dan mooie fotookes trekken.

grts 10.06.2006



Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik24-11-2005 13:38:58

Wij trouwden een paar weken geleden, ook enkel voor de wet. Mijn nonkel heeft de hele dag foto's gemaakt - het resultaat is schitterend, heel spontaan (want geen "vreemd" persoon) en geeft het verloop van de hele dag weer (tot diep in de nacht...) Ook wij wouden wel ook een "echte" reportage, om enkele foto's van uit te vergroten en aan de muur te hangen, en voor de bedankingskaartjes. Wij hebben met Hans van enoa (maken reclame op deze site) gewerkt, en zijn supertevreden. De dag na onze trouw stonden de digitale foto's al in een album op het net, en minder dan een week na onze trouw zat een cd-rom in de bus met alle foto's. Wij betaalden in totaal slechts 204 euro voor 3u reportage, batterijen, verzendingskosten, alles inbegrepen. Echt een aanrader! (Ze zijn van Antwerpen en wij van Brussel, dus dat is ook geen probleem.)
Groetjes,
Barbara



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik25-11-2005 13:09:16

Hallo,

Wij hadden Yves Nevens (www.nevens.be ) en we waren er heel tevreden van. We hadden na 1 maand ons foto-album al met heel wat effecten en echt waar: het was meer dan de moeite.

Zijn prijs is heel behoorlijk, wij betaalden iets minder dan 800 euro van 's morgens tot aan de receptie en de verplaatsingskosten zijn inbegrepen. Bovendien is hij op het feest nog de foto's als bedanking voor onze ouders komen afgeven.

Moest je meer info willen, mag je me altijd een mailtje sturen op sportinglove@hotmail.com

Liefs,
Ingrid



Joyce

 Meld misbruik25-11-2005 15:17:59

Wij hebben de mensen van huwelijksstudio.We hebben voorbeeldboeken gaan bekijken en we waren direct overtuigt.Ze maken mooie klassieke foto's,geen foto's met verschillende effecten.Maar wij houden wel van dat klassieke.
De prijs is 600 euro voor een fotoreportage van 's morgens tot aan de receptie en we krijgen er een dvd bij met alle foto's op van onze dag.
Ze hebben ook een website www.huwelijksstudio.be
Je kan altijd eens gaan kijken.Wij hebben ze ook gevonden via dit forum.
Nog veel plezier!



Cindy
23-6-2006
 Meld misbruik27-11-2005 15:07:35

Dank u voor de vele reacties.
Ik ben eens gaan kijken op de websites en die van huwelijkstudio stond mij wel aan. Is die 600 euro dan dat zilverpakket?
Ik heb hun eens een mailtje gestuurd maar ik heb gelezen dat ze maar één huwelijk doen per week dan zullen we misschien niet meer op tijd zijn.
Die van Nevens lijkt mij ook wel leuk maar ik zou ook eens moeten informeren op hoeveel het komt als wij enkel fotos in het park ofzo zouden laten nemen.

Ik begin toch steeds meer te twijfelen om het door die kennis te laten doen want je trouwt toch maar één keer allez hopelijk toch!

Het is toch veel regelen allemaal hé dat trouwen.

Groetjes

Cindy




Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik29-11-2005 14:11:07

Hallo Cindy,

ALs je bedoelt dat je bij Nevens enkel de fotoreportage wil en dus geen foto's in de kerk, gemeentehuis of op de receptie enzo, dan geloof ik dat het 495 euro is, maar dat zou ik eens moeten nakijken. Ga gerust eens langs, dan geeft hij een gedetailleerde prijslijst mee en kan je achteraf nog beslissen. Zo hebben wij het ook gedaan.

Liefs,
Ingrid


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...