Nu Online
Momenteel zijn er 175 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksfotograaf

  23-11-2005 18:49:39
Hallo,

wij trouwen in maart en zoeken nog een fotograaf (regio Diest-Hasselt).
Heeft er iemand van jullie positieve en/of negatieve ervaringen? Tips? Namen?

Dank je wel

Jan
18-3-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 948


An
13-8-2005
 Meld misbruik23-11-2005 20:46:05

Hoi Jan,
Wij zijn 13 augustus getrouwd en hadden Anne-Mie Driesen van Zima Foto als fotografe. Het was een toffe, ontspannen en leuke samenwerking. Niks moest en alles mocht. We waren volledig vrij, moesten zeker niet poseren. Je kan eens kijken op haar website: www.zima.be
Ook over de album zijn we super tevreden.
Op de huwelijksbeurs in Hasselt in januari kan je natuurlijk ook kijken en vergelijken. De prijzen zijn ongeveer bij iedereen hetzelfde. De stijlen verschillen wel. Anne-Mie heeft een heel vlotte stijl, helemaal niet stijf.
Groetjes en veel succes!
An



Ann
19-5-2006
 Meld misbruik24-11-2005 16:14:58

Ik trouw volgend jaar in mei en heb studio Maurice in Beringen gekozen. www.studiomaurice.be
Groot pluspunt is dat hij ons s avonds al 2 grote ingekaderde foto's en bedankkaartjes met foto's van onze reportage van die dag kan komen bezorgen zodat we deze al aan onze ouders en gasten kunnen geven.



Dorien
9-9-2006
 Meld misbruik24-11-2005 17:12:57

Hey,

wij hebben gekozen voor Fotoatelier Van den Bosch uit Aarschot (da's nu zo ver van Diest). Die maken hele leuke albums waardat de foto's op hele dikke bladen worden gedrukt. Heel mooi. Hopelijk ben je hier iets mee. Nog veel succes met de voorbereidingen.

Dorien



Karolien
8-4-2006
 Meld misbruik24-11-2005 18:45:35

Wij hebben ook fotograaf Maurice uit Beringen!
Fijn dat er nog zo iemand is, ik had al getwijfeld om er een berichtje over zetten.

Karolien
08.04.06



Joyce

 Meld misbruik25-11-2005 15:26:29

Wij hebben de mensen van huwelijksstudio gekozen.We zijn er eens een voorbeeldalbum gaan bekijken en de eerste kennismaking was al zeer positief.Ze maken mooie klassieke foto's maar daar zijn wij wel voor.
En de prijs viel goed mee, een goedkopere hebben wij niet gevonden.
Kijk eens op de site www.huwelijksstudio.be
Nog veel plezier.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...