Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

openingsdans

  22-1-2010 10:42:15
Hello bruidjes in spé,
Gisterenavond zijn we met de openingsdans begonnen. We hebben nu samen met de dansleraars een choreo gemaakt! Ik sta al te popelen om hem te mogen brengen, maar ja nog 232 dagen wachten en nog heel veel oefenen denk ik, want het zal niet gemakkelijk worden!! Heeft er nog iemand het liedje Scarlet Independent love song??

Groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen

Alien
11-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1202


Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik24-1-2010 3:25:57

Ik ken het liedje niet maar wil toch even zeggen dat je er heel goed aan hebt gedaan om er zo vroeg mee te beginnen. Nu kun je het langzaamaan inoefen. Hoe meer je het kan dansen, hoe gemakkelijker het gaat worden. Zo goed dat het op den duur routine wordt.

Wij hebben ook een dans ineen gestoken maar zijn er nogal laat mee begonnen. We volgden al wel dansles en zouden ons gewoon houden aan hetgeen we al kenden maar dan enkele figuren erbij doen zodat het op het liedje uitkwam. Omdat we het niet eens geraakten zijn we de laatste dagen voor de trouw nog goed in gang moeten schieten. Nog goed stressen. Toen we aan de zaal kwamen hebben we eerst nog 2 keer geoefend. 2 keer een echte ramp. Toen het moment daar was zaten we vol zenuwen. Onze dans was nog geen één keer echt goed gelukt. Net voor we begonnen riep een vriendin die ook pas getrouwd was; dat komt allemaal goed. En inderdaad, zo goed hadden we die dans nog niet gedaan. Heel raar maar hij verliep perfect. Uiteindelijk zijn we er dus heel goed vanaf gekomen maar voor't zelfde was't een echte ramp geworden hé.

groetjes, Carolina



Eline
25-9-2010
 Meld misbruik30-1-2010 18:49:23

Ik weet natuurlijk niet hoe jullie situatie is, maar je weet wss wel dat dit liedje gaat over een lesbisch huwelijk...

Ik vind het een prachtig liedje wel!

Succes met de voorbereidingen.



Alien
11-9-2010
 Meld misbruik31-1-2010 10:12:20

Ja, ik weet dat dit over een lesbisch huwelijk gaat maar daar hebben we geen rekening mee gehouden!! We vinden het gewoon een prachtig liedje en we doen ook niet altijd alles zoals het moet en in de juiste volgorde dus vandaar dat we er dan toch maar voor gegaan zijn. In heel veel andere lovesong gaat er iemand weg of sterft er een van de twee en dat kiezen de mensen ook. We hebben ons hart gevolgt en voelde onze allebei super met dit liedje!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...