Nu Online
Momenteel zijn er 58 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Playlist dj

  21-1-2010 13:29:03
Hallo!

de trouw komt nu wel heel snel dichtbij en binnen twee weekjes hebben we een afspraak met de DJ.

Graag eens ne poll! Welke songs kunnen volgens jullie niet ontbreken op een geslaagd trouwfeest/fuif?


Kim
9-4-2010
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 2912


ilse
28-8-2010
 Meld misbruik21-1-2010 13:37:40

Voor mij de echte dans nummers:

Huckle buck,
In zaïre, idianendans,
Heb je even voor mij,
Let's twist again,
kabouterdans,
chachaslide,
magarina,
Lac du connemara,
vogeltjesdans,
marie louise,...
Altijd ambiance!!



Kim
9-4-2010
 Meld misbruik21-1-2010 13:45:54

lac du conemara gaan we niet doen aangezien het zonder eten is, de rest al goeie tips!



LeBart

 Meld misbruik21-1-2010 13:50:56

Kim,

Dat is iets wat jullie voor jullie zelf moeten uitmaken. Ieders smaak is verschillend.
Ik kan vinden dat 'temple of love' van sisters of mercy verplichte kost is terwijl mijn buurman 'bonkers' naar voren zal schuiven.
Het lijstje van Ilse kan op sommige trouwfeesten geweldig zijn, op andere kan je je als dj verwachten aan een stel tafelbloemstukjes die je rond de oren zullen vliegen. Er zijn mensen die de weubbes krijgen van al die groepsdanstoestanden.

Kijk wat je zelf graag hoort, wat je vriendenkring graag hoort. En geeft gewoon de genres door die jullie prefereren en enkele verzoeknummers. Een beetje dj kan daarmee verder.

LeBart



Kim
9-4-2010
 Meld misbruik21-1-2010 14:00:09

@ bart

i know en ik heb zelf al een hele lijst opgemaakt maar ben gewoon is benieuwd naar wat andere mensen geslaagde liedjes vinden :-)



Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik21-1-2010 14:05:15

In Lebart zijn bericht zijn wij ongetwijfeld het stel dat de tafelbloemstukjes naar de DJ gooit als hij Ilse's lijstje durft draaien! Alle respect voor ieders smaak maar ik heb een hekel aan dat soort nummers.
Maar we hebben op basis hiervan ook onze DJ gekozen dus met dingen smijten zal niet nodig zijn:-)

Ik vindhet dus ook heel persoonlijk en kan ni zeggen dit of dat nummer moet op elke trouw gedraaid worden.
Voor onze playlist samen te stellen ga ik vanaf binnenkort een notaboekje bij me houden en telkens als ik een tof nummer hoor ga ik dat opschrijven.



Laura

 Meld misbruik21-1-2010 14:18:16

Madonna, ABBA, Michael Jackson, U2, Clouseau, ...



Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik21-1-2010 16:01:14

de muziek die bij ons past is in 2 woorden: FOUTE MUZIEK. Maar natuurlijk hier en daar een slow en toch hier en daar een metal lieken:-) (ik ben namelijk een metal fan) Maar mijn voordeel is dat ik heel graag uit de bol ga op foute muziek...

Astrid
11/09/10



Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik21-1-2010 16:58:26

Ik doe zoals Hannelore, als ik aan een liedje denk dat absoluut op ons feest gespeeld moet worden, dan schrijf ik dat op.
Wij willen net geen liedjes à la huckle buck, frans Bauer... dus als onze dj dat durft te spelen, dan krijgt hij idd een bloempot naar zijn hoofd ;o)
Maar ik heb het volste vertrouwen in Bart hieronder :o)

Lieve
04/09/10



lies
10-4-2010
 Meld misbruik21-1-2010 19:18:51

Onze dj's zullen de hele avond 'online' zijn, zo kan iedereen ook een liedje aanvragen en zullen ze dit sowieso (legaal!) kunnen afhalen.. Misschien eens vragen aan jullie dj of hij dit ook kan?
Hij weet dat wij ook een hekel hebben aan dat soort hoempapanummers, maar stel dat we daar laat op de avond toch zin in zouden krijgen, kan hij daar toch voor zorgen :)



Rik

 Meld misbruik22-1-2010 2:59:53

Voor elk wat wils, lijkt mij de beste keuze.
grtz www.discovideo.be



Kim
9-4-2010
 Meld misbruik22-1-2010 8:59:19

mja wij gaan echt wel voor een foute fuif
waar er gedanst en gezongen word,
dus bij ons geen metal of hard rock maar meezingers en zelfs hier en daar een schlager

en onze openingsdans niet te vergeten



veronique
13-9-2008
 Meld misbruik22-1-2010 11:06:05

Ik vind zulke nummers ook maar niks, maar de familie vond ze geweldig! En het moet feest zijn voor iedereen hé.
Onze DJ was er al van bij het eten en voor het dessert begon hij er al wat ambiance in te brengen, zo zag hij snel welk vlees hij in de kuip had en hoever hij kon gaan.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...