Nu Online
Momenteel zijn er 109 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Discobar CORONA Afgelast HELP

  21-11-2005 20:17:00
Wij trowen biinen 12 dagen en gisteren heeft onze reeds 5 maanden geleden vastgelegde DJ geannuleerd. Het gaat om Discobar Corona waar de DJ die op ons feest moest spelen zaterdagnacht een arbeidsongeval heeft gehad en dus 3/12 niet kan spelen. De eigenaar belde me hierover gisterennamiddag op om te zeggen dat hij slecht nieuws had en ze ons voorschot wel gingen terugstorten. We hadden nochtans een contractje opgesteld. Hij had geen andere oplossing en ik moest maar op zoek bij de concurrentie. Gelukkig kon ik bij Ludwig discobar terecht die me uit de nood heeft geholpen. Wat denken jullie hiervan ???

Mirella
3/12/2005

mirella
3-12-2005
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1080


Chantal

 Meld misbruik21-11-2005 21:24:44

Dat hangt ervan af wat het prijsverschil zal zijn.Dat ik van jullie was zou ik toch nog eens bij andere dj's luisteren.Tenslotte is het nu toch iets kalmer(denk ik)en misschien komt het beter uit van prijs want Ludwigs is zeker niet goedkoop.Laat iets horen wat je gaat doen.

Groetjes...



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik21-11-2005 21:47:13

Hey Mirella,

dat is echt wel tegenslag! Stress die je nu best kunt missen!!!

Als je een contract had, staat daar dan niks in over wat er gebeurt als de DJ plots ziek is of in jou geval een arbeidsongeval heeft? Ik dacht dat ze bij discobar Corona andere DJ's hadden die konden inspringen ... was dat geen optie? Je mag toch wel meer verwachten dan een "simpel" telefoontje en het terugbetalen van je voorschot (het zou er nog aan moeten mankeren!)

enfin, ik wens je in ieder geval nog veel succes. Je hebt al vervanging dus trek het je niet al te veel aan. En wij tellen samen met jullie mee onze laatste 12 dagen af :o)

groetjes
kathleen
03.12.05



mirella
3-12-2005
 Meld misbruik21-11-2005 22:18:18

DJ corona was zelfs 50 euro duurder dan Ludwigs. Het maakt me op dit moment niet echt veel meer uit want dergelijke stress kan ik zo kort voor 'onze' dag echt missen.



Els
1-4-2006
 Meld misbruik22-11-2005 7:30:38

Het is zeker niet fijn, maar bij mijn moeder overleed de fotograaf nog geen week voor hun trouw, en dat is ook allemaal in orde gekomen. Misschien klopt het allemaal niet hoe ze het nu afhandelen, maar als je al een andere dj hebt, zou ik me er niet meer druk om maken: voorschot wordt terugbetaald, en wie weet is deze dj nog beter?? geen stress, da's niet goed, zo vlak voor je trouw!!

veel succes!
Els



Phyllis

 Meld misbruik22-11-2005 19:27:57

Hoor eens bij djpartysound. DIe is helemaal niet duur.

Groetjes,
Phyllis



Liselot
1-4-2006
 Meld misbruik22-11-2005 23:08:40

Hey,

wij hebben Ludwigs discobar gereserveerd en hebben alleen nog maar heel goede kritiek gekregen. We trouwen in het THermae Palace hotel, toch een groot gekend hotel, en zij doen al hun feesten met Ludwigs discobar. Al het contact is al supergoed verlopen en ik twijfel geen moment dat we een goede keuze gemaakt hebben. Hij heeft altijd standbys zodat je nooit mat zo'n situatie als die waarin jij nu verzeild geraakt bent terecht komt. Wij hebben hem 8 maanden voor de trouw vastgelegd, dus ik zou zeggen, twijfel niet, als zij het kunnen doen zal het wel zeer professioneel zijn!!! Ik veronderstel dat ze zelfs vlug een voorbereidend gesprek met jullie zullen regelen. Het komt allemaal in orde, ik duim alvast voor je!
Groetjes, Liselot



Kim

 Meld misbruik25-11-2005 13:57:22

Phyllis,
Wij hebben ook dj Partysound genomen.Wat een verschil zeg.Die is helemaal niet duur.Ons huwelijk gaat door in november'06 maar we wilden toch tijdig zijn.Ik zag hem al eens aan het werk op een tuinfeest deze zomer en wist direct wie er onze dj op het huwelijk ging worden.

Toen we bij hem gingen om te tekenen,vloog de tijd voorbij.Was dat bij jullie ook zo?Je voelde je zo naar het feest toeleven,alsof het al zover was...Wij zijn aan het aftellen begonnen...nog 367 dagen en het is de grote dag.

Groetjes.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...