Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidslingerie

  19-1-2010 21:04:35
Misschien een rare vraag maar dragen jullie allemaal een BH onder jullie (bustier)kleed?

Ik was aan het twijfelen en had dan toch beslist lingerie te kopen. In de lingeriezaak hadden ze de BH die ik wou niet meer in mij maat, maar ze lieten mij dan een ander model passen van hetzelfde merk (Marie-Jo), de BH die ik wou hebben, hebben ze dan besteld.
Ik ben er vandaag achter gegaan, in de winkel heb ik hem niet meer gepast omdat dat ander model in orde was qua maat dus ja.
Thuis kon ik me natuurlijk niet inhouden, dus ik pas hem vol nieuwsgierigheid en ik ben niet overtuigd, ik vind dat hij niet zo veel steun geeft en hij 'snijt' in mijn rug zodat je de aftekening ziet.

Ik zal morgen misschien eens teruggaan naar de bruidswinkel, maar een andere maat kan ik niet nemen want hij is van de vorige collectie (heb al andere winkels afgelopen en deze kwam al uit de fabriek).

Ze hebben hem wel nog in het wit, maar ik wil graag gebroken wit omdat mijn kleed ook niet echt wit wit is.

Dus nu twijfel ik weer om gewoon zonder BH te gaan, ik kan zo'n bustierBH toch niet goed verdragen... Maar ja,dan moeten ze in de winkel wel mijn geld willen teruggeven...

Wat denken jullie?

x

Jamine
8-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1150


Nathalie
7-8-2010
 Meld misbruik19-1-2010 21:22:10

Hoi,

Ik zou mij niet op mijn gemak voelen denk ik zonder BH.
Maar als jij daar geen last van hebt, waarom niet?

Groetjes
Nathalie
07/08/10



Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik19-1-2010 21:38:54

Mja ik denk dat dit was van je cup afhangt.
Mijn kleed is zeer goed ondersteunend van zichzelf, maar ik heb een vrij grote cup dus ik durf gewoon niet zonder bh rondlopen. Als je een A, B of C hebt denk ik wel dat dit te doen is als je kleed zelf genoeg steun biedt.



kristien
25-6-2010
 Meld misbruik19-1-2010 21:47:16

Bij ons hebben ze gezegd géén lingerie voor de eerste pas te kopen omdat er in een kleed zowieso al heel wat inzit om steun te geven... ik vond dat zelf heel vreemd, want met een FF ben ik zowat verplicht een BH te dragen... Ik ga dus gewoon zonder naar de pas, en dan zie ik wel...
ik zou sowieso zonder of met een andere gaan als ie snijdt, een geïrriteerde huis wil je echt niet daardoor, en zeker niet op je trouw...



Sandra
19-12-2010
 Meld misbruik19-1-2010 21:49:52

Hoi ,

Ik had ook het idee dat mijn bh losjes zat, niet genoeg steun .
Maar eens ik mijn kleedje aanhad dan zat alles zoveel steviger .
Mijn bh werd bij wijze vastgemaakt aan mijn kleedje door middel van twee bandjes aan de binnenkant waar ik mijn bh bij wijze van spreken kon doorsteken.
Heb je je bh al eens gepast samen met je kleedje ? het kan een wereld van verschil zijn .

grts



Jamine
8-5-2010
 Meld misbruik19-1-2010 21:58:58

Neen, ik heb hem nog niet gepast met kleed aan, maar ja ik wil natuurlijk dat ik hem na de trouw ook nog kan dragen...

Tis niet men huid die pijn doet hoor, tis zo insnijden zodat je bulten krijgt :s en ik vind dat dat bij een dure BH toch niet mag, en nu focus ik me daar natuurlijk op...

Stom probleem eigenlijk, maar ik keek echt uit naar mijn bruidslingerie en nu is het helemaal niet zoals ik in gedachten had.

Misschien moet ik eens naar de winkel van mijn kleedje bellen en hun idee vragen.

x



katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik20-1-2010 9:37:14

Hallo

er zijn verschillende bruiden die het zonder bh doen... zelf voel ik me toch ook zekerder met een bh, in de bruidswinkel heb ik dit ook gevraagd en zij hebben me dan zelf een setje voorgesteld dat bij de bustier-jurk past. één dat beter zat dan het zwarte setje dat ik voor die pas aanhad ;)
Misschien inderdaad eens navragen in jouw bruidswinkel!

veel succes ermee!



Eva
10-7-2010
 Meld misbruik20-1-2010 9:45:19

Hej Jamine,

Als die snijdt in je rug dan wil zeggen dat hij te klein is, ga er mee terug! Je hebt die BH gekocht met de bedoeling om goed te zitten (een goed passende BH mag je eigenlijk zelf niet voelen zitten)en moet dan ook geen geld betalen voor iets wat niet goed zit. Zelf als hebben ze het speciaal besteld, je bent niet verplicht om te kopen als het niet past.

Maar ik moet wel zeggen dat ik geen lingerie zou kopen zonder gepast te hebben. vb een 95B van marie-jo van model A is niet altijd exact gezelfde als een 95B van model B of een ander merk. Ik heb verschillende BH's van marie-jo en mijn maat is verschillend afhankelijk van het soort stof (al dan niet kant) Je moet echt passen in de maat van dat merk en dat model.

Juist een tip voor een volgende lingerie shopping :-)

Eva



monica
22-5-2010
 Meld misbruik20-1-2010 11:24:23

Ik heb geen bustierkleed, maar een heel open rug, onmogelijk dus om een gewone bh te dragen. Toch, met mijn B-cupje zie ik dat niet zitten om zonder steun te gaan.. ik zou me niet op mijn gemak voelen.
Bij Pierre Yves (waarik mijn kleed kocht) hebben ze een superBH: het zijn eigenlijlk enkel de twee cups, zonder andere bandjes, en die kleven vanbinnen (dus je moet echt de cup op je borsten kleven) en oohja hij blijft fantastisch zitten! je hebt het in verschillende kleuren (wit, zwart en lichaamskleur) en maten ( A, b, C, ..cup)



Evi
15-5-2010
 Meld misbruik20-1-2010 17:13:20

hey,
ik zou er toch ook mee proberen terug te gaan. Of je met of zonder bh doet, moet je denk ik zelf wat aanvoelen. Sommige trekken hun dat niet aan, andere voelen hun dan weer heel onzeker. Ik hoor bij die laatste ;).
Opgelet met die klevende cups waarover monica het heeft. Ik heb er zo één thuis liggen. Ze blijven perfect zitten als je niet zweet. Vanaf je wat zweet komen ze los! Niet echt praktisch dus als je een warme trouwdag hebt of als je op je feest eens uit de bol wilt gaan! Wil dit toch wel even meegeven!

Groetjes,
Evi


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...