Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

rijmpjes voor op T-shirten vrijgezellen

  18-1-2010 22:04:03
Hallo bruidjes,

Ik organiseer mee de vrijgezellenavond van een vriendin van mij en we zijn op zoek naar voorbeelden van die typische rijmpjes die ze altijd op T-shirten drukken.
Wie kan mij helpen?

Groetjes,

Nele

Nele
10-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 2132


Liesbet
12-11-2010
 Meld misbruik26-1-2010 14:33:16

mijn verloofde heeft een toffe t-shirt gekregen van zijn maten, hij speelt nl. redelijk veel games op pc (soms wel wat te veel) op de t-shirt staat een bruidspaar in pictogramstijl, de bruid met een smily en de man met een bedroefde smily, een gevangenisbol/gewicht aan zijn been en eronder
GAME OVER.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...