Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Volgende probleem.

  18-1-2010 11:19:05
Hey iedereen,

Ons mama weet ook niet goed wat te doen na het gemeentehuis...
Ze zouden ongeveer rond 10.45u in Deurne trouwen( heb er net voor gebeld en is nog vrij)...
Dus buitengekomen tegen 11uur ongeveer weet ze niet wat dan...ze wil met ons (suite) gaan eten, maar niet om 12uur...ze dacht zo tegen 14.00u...wat kunnen ze dan doen??Foto's trekken, maar is ook wel lang hé niet??


groetjes,

Debby en de mama
8-8-2009 en 04/06/2010

Debby
8-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1114


heidi

 Meld misbruik18-1-2010 15:54:43

je kan dan wel op verplaatsing foto's laten nemen, wij hebben sporen, oude stoomtreinen, paarden, hoeveachtig iets, allemaal verschillende locaties.



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik18-1-2010 23:02:19

3 uur voor foto's mag hoor. Zeker als je op een paar plaatsen foto's wil laten trekken. Maak er anders 13 uur van? De gulden middenweg?

Wel leuk denk. Mee de trouw van je mama regelen.

groetjes, Carolina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...