Nu Online
Momenteel zijn er 33 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidshuis ellen

  21-11-2005 9:16:26
hey,

ik heb zaterdag een eerste pasbeurt in bruidshuis ellen en kijk er echt naar uit. nu vroeg ik mij af of ik daar al de eerste keer wat foto's zou mogen nemen van de kleedjes die ik pas; Iemand ervaring met bruidshuis ellen, en zijn er dingen die ik best mee doe, juweeltje, speciale schoenen?? Het is allemaal zo spannend.

nele

20 mei 2006

nele
20-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 965


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik21-11-2005 9:32:13

Dag Nele

Ik ben 2 weken geleden daar gaan passen. Het is een mooie winkel en ze zijn heel vriendelijk. Alleen heb ik er mijn goesting niet gevonden, ofwel hadden ze niet wat ik zocht, ofwel begreep de verkoopster niet wat ik wou.

Het goede nieuws is wel dat je er foto's mag nemen. Je hoeft niets mee te nemen, ze hebben daar aangepaste BH's en schoenen enzo. Ik had wel een sandaaltje mee, omdat ik dat ook niet zeker wist, en uiteindelijk heb ik de jurken ook gepast met dat sandaaltje, omdat ik de schoenen niet zo mooi vond.

Alvast veel plezier!

Groetjes

Vicky
09.09.06



Liselot
1-4-2006
 Meld misbruik22-11-2005 23:13:07

Hey,

er zijn al zo ontzettend veel berichtjes geweest over Bruidshuis Ellen dus moet je zeker eens kijken onder bruidsjurken. Ik denk dat ik alleen nog maar supergoede kritiek gelezen heb. Ik heb een paar winkels gedaan maar was echt enorm onder de indruk van de klantvriendelijkheid van die winkel. Je hoeft helemaal niets mee te nemen, ze hebben schoenen, bh's,... En bij mij wisten ze precies wat ik wilde en was er een zeer goede verstandhouding met de verkoopster. natasha was haar naam.
Echt een aanrader!
Liselot



Sandra
20-5-2006
 Meld misbruik27-11-2005 13:32:34

Dag Nele,

ook wij trouwen op 20 mei en op 13 december ga ik op zoek naar mijn droomjurk bij Bruidshuis Ellen.
Wat waren jou ervarigen bij je eerste bezoek? Heb je je droomjurk gevonden?

Nog veel plezier met jullie voorbereidingen!!
Sandra


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...