Nu Online
Momenteel zijn er 74 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen

  16-1-2010 15:56:21
Dag bruidjes,

vandaag heb ik eindelijk m'n schoenen gevonden. Ik wilde geen echte trouwschoenen maar om nu nog witte schoenen te vinden was echt een ramp. Maar in Roeselare heb ik ze dan eindelijk gevonden!
K'zat er al mee in want over 3 weken heb ik de eerste pas van m'n kleedje.

groetjes Evy

Evy
14-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 963


Marieke
17-7-2010
 Meld misbruik16-1-2010 18:01:17

Leuk!
Waar heb je ze dan gevonden?

Groetjes
Marieke



Patty

 Meld misbruik16-1-2010 19:24:53

Hey,

Das ook toevallig, ik heb ook mijn schoenen vandaag bij Gabrielli in Roeselare gevonden. En daar heb je inderdaad wel veel keuze.

Groetjes,
Patty



Joke
31-7-2010
 Meld misbruik16-1-2010 20:55:44

toevallig! Ik heb mijn schoenen vandaag ook gekocht bij VanLoock in Zandhoven. Heb meteen twee paar gekocht ;-) tuurlijk eentje voor 's avonds, het was onmiddellijk prijs bij het eerste en laatste paar dat ik aantrok!
groetjes



Leen
26-6-2010
 Meld misbruik17-1-2010 10:17:54

Leuk voor jou !
En dan nu, die trouwschoenen aan om de strijk mee te doen want dat is de beste manier om ze in te lopen zodat ze geen pijn doen op je trouwdag ! Echt waar.
Veel sukses !



Evy
14-5-2010
 Meld misbruik18-1-2010 17:52:47

Ik heb mijn scoenen gevonden bij avance. want bij gabrielli vond ik het zo trouwachtig. Kwilde schoenen hebben dak deze zomer ook nog kan aan doen. kga proberen zoveel mogelijk de strijk te doen met m'n schoenen.

groetjes Evy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...