Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodiging

  15-1-2010 19:10:13
hallo bruidjes,


wij hadden een paar weken geleden een uitnodiging gevonden op kaartenhuisje dacht ik maar ik vind het nergens meer terug. Iemand een idee?

ilse
18-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1031


Davy
16-7-2010
 Meld misbruik15-1-2010 21:12:51

Hoe onduidelijker kan een vraag zijn ? Alsof iemand hier op dit forum kan weten welke uitnodiging jullie ergens gezien hebben. Is zowat hetzelfde als : "ik heb gisteren op de autostrade een mooie groene auto gezien, kan iemand mij zeggen welk merk dat was ?".



ilse
18-9-2010
 Meld misbruik15-1-2010 21:15:56

ooohhh sorry he, het is de site die ik niet meer vind ofwel is die ondertussen helemaal veranderd.



sofie
7-5-2010
 Meld misbruik15-1-2010 23:13:52

het is www.kaartjeshuis.be

groetjes sofie
7-05-2010


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...