Terug naar overzicht
he hallo,Ik zoek ook iemand die bruidsmake up doet maar had al wat twijfels. Er staan ook niks geen foto`s op de site. En vind het zonde zoveel geld te betalen voor iets wat niet mooi is. Wil echt zeker zijn. Dus als je nog iemand weet.
Idem hier! 't Lijkt altijd wel iets, of de foto's vind ik niet terug of ze zijn niet overtuigend of 't is de prijs. Succes nog met zoektocht beiden!
even voor de duidelijkheid: ik heb proef laten doen bij iemand anders. nog niett bij Veragroetjes
Dag Allemaal,Ik plaats geen foto's op mijn website van mijn creaties omwille van bescherming persoonlijke levenssfeer van mijn klanten. Indien je graag foto's wenst kan je een info brochure aanvragen en daar zitten 2 voorbeelden van creaties bij waaronder één klassieker bruidskapsel en één modern bruidskapsel. Hierin vind je ook alle info wat er allemaal inbegrepen zit in een arrangement. Indien je graag een brochure ontvangt kan je dit laten weten door je Naam en Adres door te sturen via SMS op nummer 0476/778482. Groetjes en tot binnenkort.Vera
Hey Veronique,probeer misschien eens kelly lenhart, zij heeft een website waar wel foto's opstaan en ik was echt ongelooflijk tevreden over haar. Haar website-adres weet ik niet meer, maar als je haar belt kan ze je dat wel geven denk ik. 0494740366Met Vera heb ik zelf geen ervaring, dus daar kan ik je niet mee helpen.Groetjes,Ellen