Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis ligt vast

  15-1-2010 13:22:34
Hoi allemaal,

Sinds enkele dagen ligt onze huwelijksreis vast. We gaan een weekje op cruise naar de Noorse fjorden. Zijn er nog onder jullie die niet opteren voor de traditionele bestemmingen zoals Bali, Amerika, ed.?

Kathleen

Kathleen
14-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1207


evy
1-3-2009
 Meld misbruik15-1-2010 14:08:14

Wij gingen 4 dagen naar polen.

Een cruise zou ik nu niet bepaald zien zitten, da's meer iets voor mijn oude dag :-) Mijn grootmoeder deed vorig jaar de Noorse Fjorden, wel erg mooi naar het schijnt!



Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik15-1-2010 14:48:58

@Evy

Ik vrees dat op cruise gaan niet alleen is voorbehouden voor oudere mensen. Wij gingen reeds 2 maal op "riviercruise" (1x op de Rijn en 1x op de Donau) en er waren toch wel wat jonge koppels op onze boot.
Ieder zijn zin natuurlijk. Maar wij willen veel zien, zonder elke dag onze valies in en uit te moeten pakken in een ander hotel.



Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik15-1-2010 15:02:42

Hey Kathleen,
Ik heb daar laatst een reportage over gezien en ik dacht ook meteen "waw, da wil ik eens doen".
Mijn verloofde is helemaal weg van Noorwegen (o.a.) en mijn verlovingsring heeft hij ook van daar meegebracht toen hij op trektocht was met een vriend. Het leek mij dus wel leuk als huwelijksreis, want op het strand liggen is helemaal niks voor hem en ik zie ook wel graag iets.
Kan je mij misschien wat info sturen? Mijn e-mailadres is wendykoninckx@hotmail.com
Bijvoorbeeld: waar geboekt, welke prijscategorie en voor welke periode dat is, welke reisweg,...
Alvast bedankt!!



Truus
29-5-2010
 Meld misbruik15-1-2010 15:37:57

Noorse fjorden lijken me ook heel mooi! Wij kiezen ook voor de natuur en gaan naar Australië. Of dit een al dan niet een traditionele bestemming is weet ik niet.
Maar wij houden in elk geval ook niet van gewoon op het strand liggen niksen.

Groetjes,
Truus



tamara
27-8-2016
 Meld misbruik15-1-2010 18:05:55

hey,

je moet een reis nemen waar jullie je goed bij voelen.wij trouwen binnen 14 dagen maar wij geraken er niet uit waar we op huwelijksreis willen gaan.we hebben 1,5jaar geleden naar noorwegen geweest.echt de moeite en met een cruise zal het nog specialer zijn.maar we gaan dat nu niet als huwelijksreis nemen omdat we volgend jaar voor een maand willen gaan tot we aan de noorkaap geraken(met de mobilhome)maar kunnen nu geen 4 weken verlof nemen anders was de keuze rap gemaakt.

groetjes tamara



leonie
21-8-2010
 Meld misbruik15-1-2010 20:01:00

Onze huwelijksreis is vanmiddag geboekt! We gaan - ietwat traditioneel - 3 nachten naar Athene, en dan vliegen we door naar Santorini voor 6 nachten. We hebben super mooie hotels gevonden!!



Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik16-1-2010 13:59:09

Wij hebben vorige week beslist waar we naartoe zouden gaan. We waren in de boekjes aan het bladeren en aan het grappen dat we iets wilden met een mooie naam ;-)
Dan draai ik 1 bladzijde om en daar stond bovenaan 'Chalkidiki', klonk wel mooi!
Na nog wat lezen, bleek dat dit een schiereiland in Griekenland is. Mooi weer en ook weer niet té warm voor ons, er valt veel te doen, maar we kunnen ook lekker luieren als we willen ;-)

Dus we hebben ook geboekt intussen! De maandag na ons trouwfeest vertrekken we voor 1 weekje naar ginder :-D

Groetjes,
Wendy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums