Nu Online
Momenteel zijn er 280 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

korte trouwjurk in kant

14-1-2010 22:11:30
Dag mede-bruiden,
Ik trouw op 21 augustus, in Gent, met de liefde van mijn leven.
We zijn niet de traditionele trouwers (onze zaal is een oude textielfabriek), echt industrieel.
Ik heb een goed beeld in mijn hoofd van hoe mijn jurk er moet uitzien, en zou ze dus op maat willen laten maken ergens.
Vraag is echter waar? ...
Heeft er iemand tips van naaisters/ontwerpsters in het Gentse?
Het gaat om een vrij eenvoudig model, tot onder de knie. Een jersey onderjurk, met een jurk in grove kant erover, en een grote brede riem in suede of daim... Beetje retro...
Tips of adresjes?
Grtjs! L.x

leonie
21-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1965

Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik15-1-2010 9:31:54

Mia Monta in Zottegem maakt zowel trouwjurken als suite kledij... Mijn kleed komt niet van daar maar had ik mijn goesting niet gevonden ging ik zeker daar nog eens kijken. Ze maken echt alles op je maat en je kan verschillende dingen combineren. Dat heb ik van horen zeggen. Mijn schoonmoeder te weeg was daar gaan kijken. Ze kreeg ook meteen al tips over de kleuren zonder dat ze iets had besloten...

Astrid
11/09/10

Laura

Meld misbruik15-1-2010 10:51:22

Ik heb net de nieuwe catalogus van 3suisses gekregen en daar stond een heel mooi retro kanten kleedje in (ik wil het zelf ook voor mijn wettelijke trouw) in gebroken wit, echt Jacqueline Kennedy stijl. Kijk s online als je het kan terugvinden. Je kan altijd nog zelf een fluwelen strik laten maken om rond je middel te doen. Het kostte een 150 euro geloof ik.

Groetjes!

Laura

Meld misbruik15-1-2010 14:22:53

Dag Leonie,

Ik heb het even opgesnord voor jou:
http://www.3suisses.be/kanten-jurk-a17s8512-nl.html

Wat vind je ervan?

leonie
21-8-2010
 Meld misbruik15-1-2010 19:51:49

mooi, dat kleedje van 3suisses!!
Maar het zou meer moeten aansluiten, met een v-hals en tot net onder mijn knie. Ik heb niet het figuur om zo kort te dragen. ;-)

maar het is wel echt geslaagd qua kleur, en kant. Bedankt! X

sofie
7-5-2010
 Meld misbruik15-1-2010 23:05:32

Hallo,

Ik heb zelf de tip gekregen om eens te horen bij scholen die een richting mode hebben. Die maken voor weinig geld jou trouwjurk op maat.

groetjes Sofie

isabelle
1-8-2010
 Meld misbruik6-6-2010 19:19:08

Hoi leoni
waarschijnlijk ben ik te laat maar ik had ook een idee voor een korte jurk in kant en
uiteindelijk een naaister in lovendegem gevonden die alles voor mij uitgetekend en geprobeerd heeft ben zelf stof gaan halen . De dame heeft me de maten doorgegeven.
En ze is heel redelijk van prijs haar nr is 0485158443 en ze noemt annie.
Groetjes

leonie
21-8-2010
 Meld misbruik10-6-2010 19:51:14

Dankjewel Isabelle!
Ik heb ondertussen zeer mooie kant gekocht in Gent, en heb hier ook een naaister gevonden, die alles op maat gaat maken.
9juli ga ik passen! Spannend!

Veel succes met jouw jurk!

Groetjes,
Leonie.x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...