Terug naar overzicht
Mia Monta in Zottegem maakt zowel trouwjurken als suite kledij... Mijn kleed komt niet van daar maar had ik mijn goesting niet gevonden ging ik zeker daar nog eens kijken. Ze maken echt alles op je maat en je kan verschillende dingen combineren. Dat heb ik van horen zeggen. Mijn schoonmoeder te weeg was daar gaan kijken. Ze kreeg ook meteen al tips over de kleuren zonder dat ze iets had besloten...Astrid 11/09/10
Ik heb net de nieuwe catalogus van 3suisses gekregen en daar stond een heel mooi retro kanten kleedje in (ik wil het zelf ook voor mijn wettelijke trouw) in gebroken wit, echt Jacqueline Kennedy stijl. Kijk s online als je het kan terugvinden. Je kan altijd nog zelf een fluwelen strik laten maken om rond je middel te doen. Het kostte een 150 euro geloof ik.Groetjes!
Dag Leonie,Ik heb het even opgesnord voor jou:http://www.3suisses.be/kanten-jurk-a17s8512-nl.html Wat vind je ervan?
mooi, dat kleedje van 3suisses!! Maar het zou meer moeten aansluiten, met een v-hals en tot net onder mijn knie. Ik heb niet het figuur om zo kort te dragen. ;-)maar het is wel echt geslaagd qua kleur, en kant. Bedankt! X
Hallo,Ik heb zelf de tip gekregen om eens te horen bij scholen die een richting mode hebben. Die maken voor weinig geld jou trouwjurk op maat.groetjes Sofie
Hoi leoni waarschijnlijk ben ik te laat maar ik had ook een idee voor een korte jurk in kant en uiteindelijk een naaister in lovendegem gevonden die alles voor mij uitgetekend en geprobeerd heeft ben zelf stof gaan halen . De dame heeft me de maten doorgegeven. En ze is heel redelijk van prijs haar nr is 0485158443 en ze noemt annie. Groetjes
Dankjewel Isabelle!Ik heb ondertussen zeer mooie kant gekocht in Gent, en heb hier ook een naaister gevonden, die alles op maat gaat maken.9juli ga ik passen! Spannend! Veel succes met jouw jurk! Groetjes,Leonie.x