Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bouwforum

  18-11-2005 19:46:29
Hoi iedereen,
Wij zijn op 13 augustus in het huwelijksbootje gestapt. Een leuke en onvergetelijke dag!! k Zou hem nogmaals willen beleven.. diezelfde dag wel te verstaan.
Ondertussen zijn we druk bezig met onze bouwplannen.
Ik vroeg me af of er onder jullie ook bouwers zijn, en of er een gelijkaardig forum waarop je tips en adviezen kan krijgen en geven.
k Wens iedereen veel succes met de voorbereidingen, geniet ervan.. t is een leuke tijd maar bovenal geniet van jullie dag!
Groetjes,
An

An
13-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1110


Evy
22-7-2006
 Meld misbruik19-11-2005 8:53:03

Hallo,

Wij zijn nu ook aan het bouwen en stappen op 22/07/2006 in het huwelijksbootje.

Intressante bouwsites zijn:
www.bouwinfo.be/forum/
www.livios.be (geen forum, maar wel intressant)
www.zappybaby.be (dan naar Diversen, en dan heb je ergens een topic, Wij gaan bouwen!)
www.achaos.org/bouwdagboeken.htm

Ik denk dat je hiermee al een tijdje zoet zal zijn.

Veel succes, Evy



Isabelle
19-8-2005
 Meld misbruik21-11-2005 9:31:24

Wij zaten in zelfde tijd in onze bouw en regeling trouw. Een hele drukke tijd was dat samen. Op onze trouwdag - nacht zijn we dan voor het eerst in ons huisje getrokken. Was heel leuk. Ik keek veel op livios site. Ik heb daar toch enige tips gevonden op mijn vragen. Interessante site, vind ik. Je kan ook de gratis boek bouwen aanvragen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...