Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

decoratie zaal

  13-1-2010 11:34:31
Hallo bruidjes,

ik ben op zoek naar decoratie items om de zaal waar het avondfeest door gaat mooi aan te kleden.
- theelichtjes
- ideeen voor bloempjes op tafel
- voile doeken voor de muren eventueel
etc

Is er iemand die mij hier goede adresjes voor kan geven of heeft er iemand nog zaken liggen van hun eigen feest, dan is alles meer dan welkom!

Bedankt!
Liesbeth

Liesbeth
15-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1958


katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik13-1-2010 14:22:59

Liesbeth

wij kleden ook zelf onze zaal aan. Ik gebruik ballonnen, bloemen, theelichtjes. Alles een beetje in ons thema& kleur.
Voor de theelichtjes gebruik ik de eenvoudige potjes van Ikea, onze kleur is turquoise dus heb ik in Blokker turquoise theelichtjes gekocht (geeft toch altijd iets meer dan gewone witte vond ik) misschien is er in jullie kleurenthema ook zoiets te vinden!
Voor stoffen, tafellopers, strikken etc ga ik naar AVA.
tafelkleren en servietten huur ik bij FiesteRant in Sint-Niklaas!

groeten



Annemiet
7-8-2010
 Meld misbruik15-1-2010 14:00:40

Hoi, wij zijn eigenlijk ook op zoek naar zulke dingen. Nu heb ik me laten vertellen dat in turkse winkels de voile heel erg prijselijk is en je de rest inderdaad in ikea of dergelijke kan kopen. Maar ideetjes zijn hier ook voor ons nog erg welkom!



Liesbeth
15-5-2010
 Meld misbruik15-1-2010 16:46:59

Hey Annemiet!

Van waar ben je ergens en wanneer trouwen jullie, want anders kunnen we misschien wel die voile samen aankopen...
hier heb je alvast mijn email: liesbeth.mertens@hotmail.com



anneke

 Meld misbruik2-3-2010 8:04:56

Hallo Liesbeth,

al die nieuwe onderwaterlichtjes gezien die te gebruiken zijn in bloemstukken,
vazen of als onderwater theelichtjes? Het zijn kleine led lampjes die te verkrijgen
zijn in verschillende kleuren. Ik heb ze al verwerkt gezien op een hobbybeurs
in Kortrijk vorig weekend. Fenomenaal hoor! Je kunt het kleur van je lichtjes
aanpassen aan je tafeldecoratie of kleur van je bloemen.
Je mag me altijd contacteren op anneke.catrysse@hotmail.com.

groetjes




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...