Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafeldecoratie

  18-11-2005 9:29:12
Hallo,

Nog maar 162 dagen te gaan en dan is het zo ver, dan is het onze grote dag.
Ik had een vraagje aan de creatievelingen onder jullie. Ik weet niet echt goed hoe ik de tafel zal decoreren. Ik wil graag iets origineer voor de naamkaartje, menu, een bloemstuk. Als jullie ideeën hebben,
Het zullen ronde tafels zijn voor 8 personen. De zaal zorgt voor witte nappen en witte servetten.

groetjes
kelly

kelly
29-4-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1076


Ann
20-5-2006
 Meld misbruik18-11-2005 10:57:21

bij mij nog 183 dagen!! Ik zit ook zo een beetje met datzelfde in mijn hoofd. Ofwel laat ik het door de zaal zelf doen ofwel zoek ik een originele uitnodiging met menu en naamkaartje bij IK WEET HET NIET...

Ann
20/05/2006



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik18-11-2005 12:22:06

hey

Werken jullie met tafelthema's, of met nummers. Ik weet niet wat jullie interesses juist zijn, maar je kan iedere tafel een naam geven en dan alles van decoratie richten op dat thema.

Wij werken bv met het thema hollywood, en al onze tafels gaan we noemen naar een film, en de tafeldecoratie zal per tafel een beetje verschillen, naargelang de film.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Els
1-4-2006
 Meld misbruik18-11-2005 13:14:56

nog 134 dagen en ben er ook mee bezig in mijn hoofd, wij hebben zelf gegoten kaarsen die op tafel komen te staan, en wij schrijven onze menu waarschijnlijk op zelfgeschept papier, voor de rest, op onze servietten zullen waarschijnlijk klimop blaadjes staan, dus misschien een takje klimop in het midden!!

veel succes!
Els


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...